12 Temmuz 2011 Salı

Bu Kitap Koktu


Ne zaman başladığımı bile bilmiyorum. Öyle zaman almış bu kitabı okumak. Oysa ilk elime aldığımda nasıl da hızla akmıştı sayfalar.
Sonra yavaşladılar.
Sonra adeta damladılar.
3-5 gün elime almadığım oldu.

Çok seveni olduğunu bildiğimden sorunu kendimde arıyorum. Sırf ben önerdim diye bir kitabı merak edenler olduğu gibi, sevmedim diye o kitaptan soğuyacak insanlar olduğunu bilmemden ötürü, tamamen sevmediğimi yazamıyorum. Çok seveni olduğunu özellikle belirtiyorum.

Bu haftasonu, seni bitireceğim, dedim kitaba :) Bitirdim.
Layığını buldu düşüncesi ve mide bulantısıyla...


Hypnose da benim kokum. Ohh canım kokum! Çok seviyorum:)
Sevgili GBA da kullanmıştı bir ara. Buram buram sen kokuyorum diyordu bana :D
O derece benim kokumdur yani.
Bu arada bu post tarihe geçsin; ilk defa bir kitap postunu sabote ediyorum ama, arkadaşım tatilde ve öyle özledim ki onu :/

15 yorum :

  1. hayret bana bu patrick süskind ismi tanidik geldi.. hmmmm

    YanıtlaSil
  2. almanmış kendisi. tanıdık gelmiş değil tanıyorsundur belki :)

    YanıtlaSil
  3. Oldukça mide bulandırıcı bir kitap gerçekten ama çok değişik bir konusu var!

    YanıtlaSil
  4. ne zaman kitap almaya gitsem alıp alıp bırakırım, sanki sıkıcıymış gibi gelir bana.

    filmi de bilgisayarımda öylece duruyor, çok methetmelerine rağmen bir türlü izleyemedim.

    sence kitabını mı okuyayım, filmini mi izleyeyim?

    kitabın anlatımı nasıl, anlaşılmayacak ağdalı cümleler mi var yoksa okunabiliyor mu?

    bence de çok konuştum :)cevabını bekliyorum:))

    YanıtlaSil
  5. çok tatlısın .yazdıkların çok hoş =)

    sevgiler =)

    YanıtlaSil
  6. bu kitabın filmini de izlemişsindir canım sen izlemedin mi yoksa?

    filmini izlediysen daha da fena miden bulanmıştır:)

    kitaptan daha etkili bir film olduğu kesin.

    YanıtlaSil
  7. Esselam, Seyhan'ım, bu kitabı çok duydum ama hiç okuyabileceğim, sevebileceğim bir kitap gibi gelmiyordu, senin okuduğunu görünce de merak etmiştim biraz, yorumunu bekliyordum.
    Daha da okumam koku moku :p :))

    YanıtlaSil
  8. Bu kitap yazarın en okunabilir kitabı tatlım. Bir de Güvercin var. Aman aman sakın aldanıp da okuyayım deme o derece kötü yani :) Ben çok sevmiştim bu kitabı, hele sonu tam bomba. Filmini de yaptılar. Genelde kitapların filmleri iyi olmaz ama gayet başarılıydı. İzlemediysen öneririm :) Allah kavuştursun diyorum arkadaşına. Öptüm kuzumu :)

    YanıtlaSil
  9. Lisede bir edebiyat öğretmenim vardı, çok sevdiğim. Mario Levi'nin 'İstanbul' ile alakalı bir kitabı çıkmıştı, tuğla kalınlığında. Onu sormuştum nasıldır kitap diye. Alma demişti bana. Onu dinleyip almamış sonra da pişman olmuştum neden okumadım diye. Öğretmenimle bir görüşmemde de söylemiştim bunu kendisine. Evet ben de kitaplarla ilgili konularda oldukça etkileniyorum. Mesela Ece Temelkuran'ın Muz Sesleri ile ilgili öyle kötü eleştiriler aldım ki, kitabı almaya elim gitmedi. Ama sevdiğim kadının kitabını mutlaka okumalıydım diyerek kitabı edindim. Kitabı önyargılarımla okumaya başladım ve bıraktım. Yani bir süre sonra okuyacağım. Koku ile ilgili hiç kötü eleştiri almadım, okuyacaklarım arasındadır kendisi. Hatta şu elimdeki kitabı bitireyim hemen okuyacağım, söz:))

    YanıtlaSil
  10. Kitap kurdum,
    hem fikir olduğumuzu görmek iyi ;)

    Mavi Güzeldir,
    bak bunu kolay söylemem :) filmini izlemedim ama okumandansa izlemeni önerceğim. zaten dikkat edersen seni o yöne itecek diğer bi kaç yorumla daha karşılaşacaksın :D

    Habinos,
    ay teşekkürederim :)

    Yıldız,
    filmi olduğunu kitabın görselleirni ararken öğrendim :D bileydim okumazdım diyeceğim ama yine okurdum :) ama şimdi izlemem bile :D

    YanıtlaSil
  11. Derkenar,
    ay ne kitaplar var boşver bununla zmn harcama :)

    Yeşim,
    bi sonu güzel zaten ama iyk bak aklıma geldi :)) yok yok izlememm :))))

    Dersaadet,
    okumayıp pişman olmanın telafisi var ama okuyup pişman olmanın yok :) ben okuyup yorumlamanı bekliyor olacağım :)
    inşallah beğenmezsin :))))))))))

    YanıtlaSil
  12. Mide bulandirici bir kitap. Hiimmm nasil oluyor acaba? Merak ettim simdi, hani derler ya reklamin iyisi kotusu olmaz. Kotu bile merak uyandiriyor...

    YanıtlaSil
  13. Bak ya, inşallah çok beğenirim:))) Ayrıca ne işle meşgul olduğunu hala merak ediyorum:)))

    YanıtlaSil
  14. benim en sevdiğim kitaptır Koku. böyle kitapları sevdiğimden dolayı kitap öneremiyorum kimseye. ama benim gibi seveni olduğunu öğrendiğimde çok şaşırmıştım. ben de senin gibi bi ara sıkıldım, sıkıldığın yeri de tahmin ediyorum ama sonunda toparlıyor konuyu :)) filmi de çok etkileyici ;)

    YanıtlaSil
  15. :)isim ilginç ama hiç denemeyeyim madem:))

    YanıtlaSil

söz sizin...