17 Temmuz 2019 Çarşamba

Üçüncü Gün; Venedik

Birinci gün; Bulgaristan
İkinci gün; Slovenya

Venedik’e vardığımızda geceydi, otele giriş yaptık ve geceledik.



Otel interneti çok kötüydü moraller bozuldu ahahaja hey gidi internetsizlik:)
Sabah hayal kırıklığı olan kahvaltı sonrası Venedik için otobüslere doluştuk. İndiğimiz yerde rehberimiz Serap Mumcu bizi karşıladı.
Rehberimizin ismini özellikle vermek istiyorum. Onunla gezmek çok keyifli ve bilgilendiriciydi. Instagram sayfasını da takip etmenizi öneririm.
Ama ben her fırsatta ama aslında kibarca turu kötülüyorum ya bakınız bir örnek, Venedik'e vardık maalesef hemen bir ihtiyaç molası verildi beklenilen saatte herkes toplanmadı ve biz tura başladığımızda saat biri geçiyordu. Sizce de tura başlamak için geç bir saat değil mi?
Önceden de dediğim gibi tur düzenlerin kafası görülecek bir yer yok nasılsa 5 dk da yeter şeklinde çalıştığı için geç başlamış erken bitmiş umurlarında değildi. Neyse daha üçüncü günü anlatıyorum çok şikayet etmeyeyim çünkü en güzel kısmı Venedik idi. Serap hoca harikaydı. Venedik tarihine çok hakim, İtalya’da yaşayan bir akademisyen.
Serbest zamanlarla iki saati aşkın bir süre Venedik sokaklarını turladık.
Venedik tarihinden ve güncel haberlerden, İtalyanlardan, yemek kültürlerinden.. her şeyden bahsettik, keyifle turladık.


Burası San Marco Bazilikası.İçine giriş ücretsiz. Ancak serbest zaman verildiğinde açlıktan ölüyorduk bir yerlere gitmek istedik ve Bazilika saat beşten sonra gezilemiyormuş. Aslında topluca yemeğe gitmiyor olsaydık kesin içine girer oradan yemeğe geçerdim ama maalesef. Şimdi başa dönüp neden tura geç başladığımız için serzenişte bulunduğumu daha iyi anlayabiliriz!


Bu bizim tatlı mı tatlı gondolcumuz. İstanbul'a gelirsen gezdireyim seni ablacım, diyecektim de,çocukla çok muhabbet ettik hoca arkadaşlar artık yanlış anlayacak diye söylemedim. Bu arada ne yaptıysam şarkı söyletemedim. Ooo soleeemiiiyoo.. demek bu kadar zor olmamalı :))


Ne yedik?
Ben tabii Pizza yedim. Bayılmadım öyle, ama güzel! Makarnanın da tadına baktım. Tam tahmin ettiğim gibi, benim damak tadıma uygun değil. Makarna yiyip de çok seveni de duymadım bu arada :) Nerede yediğimizi de söylemek isterdim ama şu an aklıma gelmiyor. Instagramda konum vermiş olabilirim. Garsonlarla muhabbet falan ettik çok keyifliydi.
Adımı sordu Seyhan deyince "imposible" dedi "asla söyleyemem." Zaten rehberimiz de İtalyanların dil konusunda yeteneksiz olduğundan bahsetmişti.


Venedik kokuyor diye okumuştum benim de beklentim o yöndeydi hatta çok görmek istediğim bir yer olduğu için, için için beğenmeyeceğimi düşünüyordum.
Ama bayıldım.
Koku sadece bir yerde azıcık duydum o da rahatsız olacak kadar değildi.


Göremediğim yerler (mesela San Marco bazilikasının içi, Santa Maria Della Salute Bazilikası gibi) içimde ukte olarak kaldı.
Venedik tekrar görmek isteyeceğim bir şehir hatta Venedik referansıyla İtalya’nın diğer şehirlerini de görmek istiyorum 💓

Sırada hangi şehir var?
Arkası yarın :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

söz sizin...