7 Mayıs 2018 Pazartesi

Buse Varol'un Gelinlikleri | Alişan'ın Düğünü

Çok şükür evlendiler ya hu 😂
Alişan akrabam biliyorsunuz zaten de (inanmayanlar için instagramda akrabalık derecemizden bahsedeceğim) Buse Varol'u önceden tanımıyordum ben. Belki de o yüzden sevdim. Alişan'la çok yakıştırdım. Bir yerde saçma haberi, görüntülerini görmüş olsam böyle her şeyini hoş görmeyebilirdim.
Buse'cim ailemize hoş geldin 😂😂


Öncelikle ilk gördüğümüz Alişan'la Buse'nin paylaştığı düğün öncesi kumsal çekimleriyle başlayalım.
Fotoğraflar harika, çok doğal. Belli ki Alişan gene kırmış geçirmiş ortalığı.
Buse'nin bu çekimdeki yırtmaçlı gelinliğine sırt dekoltesine, doğal saç ve makyajına bayıldım.
Fakat Alişan...


Alişan kınayı bastığı gibi çekimi de basmış gibi. Kot gömlek kot pantolon.. Kot pantolon yerine kanvas bir pantolon seçseydi gene böyle paçaları kıvırsaydı.. mavi olur bej olur.. bilemiyorum stylingi kim yaptı ama hadi altında kot üstünde tişört olsun.. ama kot gömlek??
Neysee..

Buse tabii ki evden çıkarken de bir gelinlik(imsi) bir şey giyecekti ve giydi. Giydikleri içinde en sevmediğim oldu ama zannediyorum bir anısı manevi bir değeri olsa gerek yoksa niye giysin bu elbiseyi diye düşündüm.

O görüntüler net değil diye buraya almadım ama takılan kırmızı kurdele de dikkatlerden kaçmadı.

Gelelim nikah ve düğüne. Çiftin nikah şahitlerinden biri de Alişan'a her fırsatta evlen diyen Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'dı. Erdoğan evlen deyince böyle tutuşuyor insan demek 😄



Makyaj güzel. Saça değinmek istemiyorum ben sevmiyorum bu modeli. Bir de bu aralar elbiselerde de olan şu transparan detayı sevmiyorum. Şüphesiz kıyafetin daha düzgün durmasını sağlıyor ancak bakınız hemen bir üstteki fotoda çok rahatsız edici.
Etek kısmındaki tül çıkıyor ki nikahtan sonra dans ettiklerinde çıkmıştı o kısım ama madem çıkacak o kısım biraz daha kabarık kuyruk abartı bir şey olsaydı ne bileyim işte 😀
Amann bana da yaranılmıyor, abartsa abartmış sade olsa neden sade 😂


Geldik bir düğün yazımızın sonuna daha. Sosyal medyada takip ettiğim kadarıyla bu çifti herkes seviyor. Mutlu olurlarsa herkes onlarla mutlu olacak gibi. Allah mesut bahtiyar etsin.
Şu aile fotoğrafıyla kapanış yapayım zira ben kaynanaları da çok beğendim.


2 yorum :

  1. ben mutlu oldum ya insallah mutlu olurlar. dun butun gun tikladim nerde goruntu var video var diye. cogunluk ben gibi yapinca haber siteleride cokca yaydi goruntuleri. seyhan erdogan sana 6 ay veriyorum evlen artik demisti bu alisan a bize de mi dese 😂 saci kotu olmustu yaa gelinligi de cok begenmedim yeni gelinliklerde ve elbiselerdeki gobege dek inen dekolteleri cok itici buluyorum. buse cok guzeldi mis tyrkey finalistlerindenmis zaten

    YanıtlaSil
  2. Magazini çok takip etmiyorum ama bu çiftin evlendiğini gördüğümde ne zaman tanıştılar, sevgili oldular da şimdi evleniyorlar şeklinde şaşırıp inanamamıştım. Söz konusu Alişan olduğu için bu ani evlilik beni şok etti. Buse Varol'u da tanımıyordum ta ki evlilik haberlerini görene kadar. Umarım mutlu olurlar. Ben giymiş olduğu kıyafetleri çok beğendim. Ama Alişan'ın kot gömlek yorumuna katılıyorum, hiç sevmedim.

    YanıtlaSil

söz sizin...