21 Haziran 2017 Çarşamba

Sahte Çanta Nasıl Anlaşılır?

Evsiz ama bilge insanlar vardır.
Mandıra filozofu gibi.
Gene öyle bir tip var karşımızda.
Bu kez bize sahte çanta takan insanları orijinal takanlardan nasıl ayırt edeceğiz onu gösteriyor.

Uzun bir aradan sonra izlemeye başladığım, ancak Ramazan dolayısıyla ara verdiğim Kore dizisi The Legend of the Blue Sea'den bir alıntı geliyor,





Yan rol, az rol ama sevilesi havalı rollerden biri şu evsizin rolü :) İzleyenler benimle aynı görüştedir diye düşünüyorum.
Bu arada Lee Min Ho ile caaanım Jun Ji Hyun'u bir araya getiren diziyi henüz bitirmememe rağmen tavsiye ederim. Zaten mavi deniz efsanesinin yazılarının devamı gelecek.
Ayak üstü hem gerçek çantayı sahtesinden ayırma taktiği hem de kore dizisi tavsiyesi paylaştım.
Ne kadar da yararlı bir blog, değil mi sevgili okur? 😘

4 yorum :

  1. Çok çok yararlı bir blog aynen :)
    Yakın zamanda başlamalıyım o diziye ^_^

    YanıtlaSil
  2. Diziyi hiç sevmemiştim öyle ki starımız jin hyun bile kurtaramıyordu ama bu evsizi ben de sevdim,ayrıca ülkemiz genç kızlarının müstakbel oppası Lee min ho ise yıllar sonra oyunculuğunu geliştirmişti ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben diziyi sevdim. başroldeki kıza bayılıyorum zaten o neyde oynasa izlemek isterim. cidden müthiş bir yetenek ♥

      Sil

söz sizin...