27 Haziran 2017 Salı

Fahriye Evcen'in Kınası

Düğünolog tarafım bir yana, bir de Fahriye'yi sevmemi bilirsiniz.
Bir de kına yazılara girmeyeyim diyorum ama bu Fahriye.
Gerçi kınası hakkında çok da fazla söyleyecek bir şeyim yok.
Sosyal medya yorumlarından takip ettiğim kadarıyla basit bulunmuş. 
Yorumlardan etkilendiğim için mi bilmem bana da basit sıradan geldi.
Misal elbisesiyle açılış yapalım.

Fahriye'yi gerçekten güzel buluyorum, operasyon geçirmiş geçirmemiş, baktığınız zaman ne estetikliler var ama güzel değiller.
Fahriyecim ama yani güzelsin diye kendi kına gecende böyle bir kıyafet seçmen yeterli miydi?
Paraysa para, fizikse fizik!
Ayşe teyzenin kızının kına kıyafeti bile seninkinden güzeldi.


I ıhh yok saç da güzel değil, gerçi ne yapsın bu elbisenin üstüne. Neresinden tutsam elimde kalıyor. 
Kınayı nerede yaptığına dair bir bilgi bulamadım ama kınada hatıra olsun diye dağıttı oje ve poşetle dağıtılan kuruyemiş de olay oldu. İnsan o telaşeden anlamıyor tabii ama organizasyon şirketleri falan bunun için var. 

Neyse ki kına yakılırken bindallı giymiş.

Burak Özçivit ve Fahriye Evcen çok beğendiğim çiftlerden. Kendilerinden en iyisi en güzelini beklediğimden bu kadar sıradan bir kınayı kabullenemedim sanırım :) Hayranları beni taşlamadan evvel bu bilgiyi geçmem lazım.
Burak Özçivit'in davul çaldığı ve harmandalı oynadığı kısımlar en bi güzel anıydı herhalde kınanın.
Düğün iki gün sonra. 
Umarım güzel bir gelin olur. 
2 gün sonra bu adreste düğün kritiği için buluşalım.

Bu arada araya sıkıştıramadım öyle pat diye söyleyivereyim. Kınayı arefe günü yapmalarına da ayrıca bir anlam veremedim. Günler çuvala mı girdi?
Bu cuma kınanı yapıp cumartesi veya pazar düğünü yapsaydın mesela. Veya sonraki haftalar sonraki günler.. Zaten senelerdir berabersiniz birkaç gün daha bekleyebilirdiniz sanki?
İçimde kalmasın.

Sizin yorumları alayım?

12 yorum :

  1. Elbise sanırım her gelinin bohça alışverişinin olmazsa olmazı altın takım diye de adlandırılan 6 lı saten gecelik takımının nadide bir parçası hazır almışım bari kınada da giyeyim ziyan olmasın babında düşündüğünü düşünüyorum zira başka türlü mantıklı bir açıklaması yok :)) bu alamancı kızlar hep bi zevksiz giyiniyor ya bence tabi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama işte o fahriye.
      fahriyeden insan bunu beklemiyor yaw.

      Sil
  2. Bloga girer girmez senin sayfana girdim bakalım seyhan ne yorum yapmış. Yahuu neden byle bir kıyafet şaşırdım kaldım . Doğal olayım derken fazla doğal oldu .
    Gelinliğini de çok merak ediyorum :)
    Ama birbirine çok yakışıyorlar

    YanıtlaSil
  3. bu sene kirmizi moda ya ondan secmis bu elbiseyi moda diye bi rengin secimi ayrica uygun bulmuyorum elbiseyi begenmedim fahriyeyi sevmem. buragi severim 😂 Allah mesut etsin. bunlar ramazan bayram arife biliyo mu acaba ki 😒

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kız ne modası kına gecesi diye tercih etmiştir.

      Sil
  4. Kendisini güzel bulsam da daha ötesinde bir sempatim yok. Hatta hatta kezban buluyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artık herkes biraz öyle buluyor bence :)

      Sil
  5. Kendisini prensesler gibi hissettiği için elbiseyi tasarlayan(!)lara teşekkür etmişti kendisi. Nerenin prensesi gibi hisseti merak ettim doğrusu.

    YanıtlaSil
  6. yine bir zevk,renk ve tercih vakasıyla karşı karşıyayız :) paran pulun da olsa ünlü de olsan zevkin görgün yoksa olmuyor kardeşim ..kına elbisesi için nişan bohçasındaki gecelik benzetmesini yapan arkadaşa katılıyorum :) kınada oje ve çerez dışında teraryum hediye edildiğini görmüştüm instagramda; ama emin değilim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teraryumu görmedim ya, eğer öyleyse lafımı geri alayı güzel düşünmüş. ama bir tanecik sukkulent değildir umarım.
      ya bilemiyorum bir organizasyon şirketine vereceksin bir güzel kyafet giyeceksin bu kadar.
      hepsi bu.

      Sil

söz sizin...