Geçenlerde instagram reklamlarından Flo'nun sayfasına girdim, iş bu ya ayakkabı beğendim.
Dedim ki, bu reklamlar bak nasıl da işe yarıyormuş meğer.
Neyse baktım üyelik de istemiyor ayakkabıyı almak için, mail adresimle devam edebiliyorum. Fazla düşünmedim aldım.
Durun ayakkabıyı da göstereyim hemen.
50 TL üzeri alışverişlerde kargo bedava diyor, 365 gün iade imkanı diyor mağazada değişim ya da iade diyor.
Bunlara kandım.
Güzel değil mi? Değil işte, sol ayağıma bol sağ ayağıma küçük geldi. Numaraları kontrol ettim ikisi de aynı numara oysa.
Flo'ya gideyim bu kusurlu orada başka denerim olursa değiştiririm dedim, değişim yapmazsam nasılsa mağazadan iade olur dedim. Flo'da denediğimden de memnun kalmayınca iade etmek istedim.
Ayakkabıyı alıyorlarmış ama iadeyi merkez yapıyormuş meğer. 15-20 gün sürermiş.
Mağazadan iade dedikleri bu.
Güvenemedim tabii.
Geri kargoladım ürünü. Birkaç gün sonra iadeniz gerçekleşti diye mesaj geldi. Heh dedim aferin hızlılar. Ama hesabımı kontrol ediyorum iade gözükmüyor. Ertesi gün tekrar kontrol ediyorum.. sonraki gün tekrar.
Yok iade gözükmüyor.
Hemen Flo müşteri temsilcilerini 0850 290 3 356'yı aradım.
Tabii ki beklediğim cevap iadeniz yapılmış.
Hayır yapılmamış, yapıldı diye mesaj attınız ama yapılmamış, dedim.
Iban numaranız lazım iade yapabilmemiz için dedi bu sefer, E niye iadeniz yapıldı diye mesaj atıyorsunuz? Iban numarasını isteyen bir mesaj atın.
Yani ben kontrol bile etmeyebilirdim iade yapılmış mı yapılmamış mı?
Bu nasıl iş bilmemezlik ya?
Flo gibi bir firma iadeyi nasıl yapacağını bilmiyor, düşünebiliyor musunuz?
Sanki ben hiç alışveriş yapmamışım gibi bu tip alışverişlerde iade için Iban gerekli diyor.
Ay öyle mi? İade yapan diğer firmalara ben derim, siz manyak mısınız hemen iade yapıyorsunuz iban isteyin önce, derim.
Hasılı ben Iban numaramı gönderdim. Ama iade gerekleşti mi?
Henüz değil!
Varın gerisini siz düşünün.
Edit: İadem gerçekleşti.
12 Haziran 2017 Pazartesi
Kaydol:
Kayıt Yorumları
(
Atom
)
Hiç yorum yok :
Yorum Gönder
söz sizin...