18 Haziran 2017 Pazar

Ali Ağaoğlu'na Babalar Günü Hediyesi

Babalar günü hep muamma aslında. Tüm dünyada aynı anda kutlamayarak uyduruk günlerin en uyduruğu olmaya aday bence.

Hepimizin babası en baba baba, hepimizin annesi en melek anne.
Böyle günler de kapitalizm mapitalizm bir şekilde hayatımızda işte.


Ali Agaoğlu'na gelen babalar günü hediyesini görünce yazmak istedim.
Çünkü bizim evdeki usule benziyor.
Tabii ki ben babama Rolls Royce almadım.  Tarzı değil çünkü. Yoksa alırdım elbet niye almayayım?
Ali Ağaoglu'nun kızı Sena, oğlu Alican ve damadı Koray'in hediyesiymis bu Rolls Royce.

Yani babalarının parasıyla babalarına hediye almışlar.  Tıpkı benim her yıl yaptığım gibi 😄
Benzerlik burada 😄
Haydi siz de itiraf edin, içinizde babasının parasıyla babasına hediye alanlar olduğunu biliyorum 😉😉

Ali Agaoğlu, her zaman hayalini kurduğum bir arabaydi, diye çok mutlu olmuş evlatlarına teşekkür etmiş.
Yalnız ben o kadar zengin olsam asla memnun olmazdım: Rils riys mi, iy cinim tişikkirlir 😏

Zaten orayı pek anlamadım. Niye hayalini kuruyordun ki gidip alaydın. Paran mi yoktu?
Saçma yani.
Ama ne yapsın evlat işte. Yalandan mutlu olmuş 😅

Güle güle kullan Ali.
Kazasız belasız olsun.
😜
Bu arada 6 milyon türk lirasıymış  arabanın ederi.
O kadar malın zekatını iyi hesaplıyorsundur umarım. 👊

6 yorum :

  1. 6 milyon türk lirası!
    E güle güle kullansın ne diyim :D

    YanıtlaSil
  2. Ahaha ne tatlı bir yazı böyle 😄 Babam ali Ağaoğlu olsa ne alırdım diye düşünüyorum ama bence ne alırsa alsınlar bişey farketmezdi😁 Belki ayda arazi filan alabilirlerdi ama o da şuan işine yaramaz😄

    YanıtlaSil
  3. Bugünler hakkında kararsızım olsa mı olmasa mı diye :)

    YanıtlaSil
  4. Yani inşallah hesaplıyordur , zira iyice hesaplasa afrikada açlık biter :D

    YanıtlaSil
  5. Cok tatlisin :)) Evlat icin cig tavuk bile yenir. Ali Aga´da bunu yapmis . ;)

    YanıtlaSil
  6. yorumlarınız için teşekkür ederim. geç döndüğüm için kusura bakmayın
    :* :*

    YanıtlaSil

söz sizin...