7 Ocak 2016 Perşembe

Ah bir de Sılanın Ceketi var ki...

Sinem Kobal'ın ceket/elbisesini paylaştığımda aklıma geldi, bir de siz beğenince, heh, dedim bizimkiler bir de Sıla'nınkini görsün.
İlk gördüğümde bayılmıştım.
Hani bazen olur bir şeyi ilkin çok beğenirsiniz ama zamanla geçer. Ayy nasıl da sevmişim? dersiniz.
Bana çok olur. Özellikle kendi giydiğim şeylerde :D

Sıla'nın bu ceketinin de ekran görüntüsünü almıştım. Bakıyorum bakıyorum bıkmıyorum.
Bakıyorum bakıyorum bıkmıyorum. ( Burhan Altintop geldi aklıma 'öldü mü lan o? bakiyimm?')
Demek cidden güzel!
Cengiz Abazoğlu marifetiymiş efendim bu güzellik.

Ben dedim ki bizim tesettür butikleri, stylistleri bunu diz boylarında çalışsın şöyle kalitesinden, kapış kapış gider. Mesela ilk başta ben alırım.
Sonra tabii taklitleri de çıkar butikte 400 tl ye satılanı en son Ümraniye'de 40 tl ye bulursunuz. Kıyafetten de soğursunuz hasılı.
Neyse oralara girmeyeyim ama işte bendeki vizyon, ileri görüşlülük diğerlerinde yok.
:)
Olmayan şeyleri değil olanları konuşalım, cidden ama, güzel değil mi?

10 yorum :

  1. GÖMLEGİN KUYRUĞUNU UZATIP ÜZERİNE PANKEK VS KONDURMAKLA STİLİST TASARIMCI OLAN KİBAR KIZLAR SEYHANI DİKKATE ALIN :))

    YanıtlaSil
  2. Uuu bu çok güzelmiş midi boy elbise olarak yapsalarda uzun çizmelerle olarak giyebilsek :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kız nerede giycen bu parıltılı şeyi, sokakta mı :D

      Sil
  3. Gerçekten çok şık gözüküyor zaten sıla ne giyse yakışır :)

    YanıtlaSil
  4. Sen olmayan şeyleri konuşuyorsun be bazen aylarca arıyorum:)Bak valla bazen öyle uyduruk şeyler için oluyor ki bu gülersin.Mesela saçma bir örnek ama neyse,millet kot şort alır ben kumaş şort ararım tabi ararken yorulurum sonra bir sezon sonra bir bakarım yediden yetmişe her mağaza da var,böyle ıyk gelir.Eşim illalah ediyor bazen kadın neden bir sezon önce başlıyorsun aramaya diye.Bu arada ben yine konudan saptım güzelmiş cidden yakışmış.İkinci görseldeki duruşuna bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. euheuhe
      sen moda ediyorsun demek eşine de harika :)))))
      ikinci görsel, hı hı evet, bacakların güzelliği de çıkınca ortaya... :D

      Sil
  5. gerçekten çok güzelmiş yaaa :) <3<3<3<3

    YanıtlaSil

söz sizin...