10 Ocak 2016 Pazar

2015'in En Kötüleri

*Blogda konuk yazar günü.
Yazarın ilginizi çekebileceğini düşündüğüm 
diğer yazılar:

Amerika'nın sinemanın en kötülerini ödüllendirdiği Altın Ahududu Ödüllerine (Razzie) hep imrenmişimdir. Gerçi biz daha iyilerine bile layıkıyla bir ödül töreni hazırlayamazken bu biraz zor.
Ben de bu eksikliği gördüm ve gidermek istedim.
Ve 2015'in sinema değil ama televizyondaki kötülerini seçtim.

İşte 2015 'in en kötüleri:)

En Kötü Kadın Oyuncu:

Amine Gülşen (Asla Vazgeçmem). Bu güzellik kraliçelerini dizide oynatmak şart galiba. Bence yapımcılar artık bu sevdadan vazgeçsinler olmuyor çünkü.

En Kötü Erkek Oyuncu: 

Necati Şaşmaz (Kurtlar Vadisi Pusu). Necati Şaşmaz 13 senedir aynı rolü oynuyor ama hala vasat.

En Kötü Yardımcı Kadın Oyuncu: 

Funda İlhan (Güneşin Kızları). Bilmeyenler için, dizide Ali'nin annesi rolünde. Öyle donuk bir ifadesi var ki hangi duyguyu yansıtıyor anlamakta zorlanıyorum. Yüz ifadesi hep şaşkın. Botokslu mu acaba?

En Kötü Yardımcı Erkek Oyuncu: 

Hakan Meriçliler (Kaderimin Yazıldığı Gün). Bundan önce komedide izlediğimiz için belki çok yadırgadık ama jest ve mimikleri bu dizi için çok fazla.

En Kötü Dizi:  

Arka Sokaklar (kanal d). Bu dizinin hala yayında olması en büyük drama zaten. Halen izleniyor olması alışkanlıktan bence.

En Kötü Senaryo: 

Banu Tekcan ­Devrim Yıldız Özdemir (Kaderimin Yazıldığı Gün). O kadar saçmaladılar ki onlar da farkına vardılar ve bitirmek zorunda kaldılar.

En Kötü Kadın Kuşağı Programı: 

Gelin Evi (Show TV). Gelin­Kaynana programlarına rahmet okutacak cinsten, seviye yerlerde.

En Kötü Yarışma: 

Yetenek Sizsiniz (TV 8). Yarışmanın en akılda kalan keşfi bir köpek. Bence başka söze gerek yok.

En Kötü Sunucu: 

Alp Kırşan (Yetenek Sizsiniz). Bence Alp Kırşan zoraki komik halleriyle çok sevimsiz. Daha çok Acun'un yancısı gibi ekranda.

En Kötü Haber Spikeri: 

Nevşin Mengü (CNN TURK). Kurduğu devrik cümlelerle farklı olduğunu düşünüyor olabilir ama bence itici. Yaptığı taraflı sunumu da cabası.

Sizn En Kötüleriniz kimler? Eklemek istediğiniz varsa ekleyebilirsiniz.
Kezban_lonrada bildirdi: Twitter/Instagram

8 yorum :

  1. Ay ben bayıldım bu En'lere. Valla hepsi hak etmiş. TV izlemiyorum ama denk geldiklerim oldu duygularıma tercüman olmuşsun.

    YanıtlaSil
  2. Ben tersine Alp kırşanı sempatik ve iyi sunucu bulanlardanım, ayrıca Güneş'im kızlarındaki karakterin de oyunculuğunu severim :) Bana kalsa burcu Esmersoy derim kadını bir türlü ekrana yakıştıramıyorum :) Bir de Güllerin savaşındaki diziye sonradan dahil olan kızın oyunculuğunu beğenmiyorum, ciyaklayarak konuştuğu için ciddi bir şey söylese bile ciddiye alamıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu Esmersoy hakkında kesinlikle haklısınız :)

      Sil
    2. iyy burcuyu ben de sevmiyoreee :)

      Sil
  3. Bence Necati Şaşmaza haksızlık olmuş ama Amine Gülşe ve FUnda İlhana kesinlikle katılıyorum. Zaten Amine Gülşeyi nasıl güzellik kraliçesi seçtiler onu da bilmiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. necati, oyunculuğunu kanıtlamak istiyorsabence başka rolleri de denemeli ama di mi:)

      Sil

söz sizin...