3 Ocak 2014 Cuma

Film Önerisi İsteyen?

O kadar uzun zamandır film postu yazmıyordum ki, suçluluk duyuyorum.
Benim önerim olmadan film izleyemeyenlere karşı mahcubum :P

Aslında çok az film izliyorum. Post yazacak kadar biriktiğinde ise.. şey afilli bir neden bulamayacağım.. canım istemiyor. Canımı istemediği şeyleri yaptırmaktan vazgeçeli çok oluyor. Tavsiye ederim ^_^

Life As We Know It
(Başımıza Gelenler)


Başrollerinde yakışıklılar yakışıklı Josh Duhamel ile güzeller güzeli Katherine Heigl'in oynadığı romantik-komedi.
Çok komik ya da çok romantik değil. Yeteri kadar ikisinden de. Nicedir izlemek istediğim ancak fırsat bulduğum film. Ben severek izledim.

Konusuna gelince.. Bir çiftin en yakın arkadaşlarını çift yapmaya çalışması ancak bu kişilerin birbirlerinden nefret etmesinin akabinde, aynı çiftin bebeklerinin vaftiz ebeveyn olmaları, daha sonrasında vaftiz ebeveyn olmalarının getirdiği yükümlülükler.
Vay be sıfır spoiler ile konu anlattım size :)

Away We Go ve The Rebound


Away We Go filminin tek özelliği başrolü John Krasinski'nin oynaması. Benim için  öyle yani yoksa imdb puanı 7.1 ki bu oldukça iyi bir puan. John Krasinski severlerin sıkılmayacağı bir film ama gerisine tavsiye etmem.
The Rebound filminde eşinden ayrılıp yeni bir hayat kuran bu yeni hayatta genç bir de aşık bulan Catherine Zeta Jones'u izliyoruz. Beklentimi karşılamadığı yetmiyormuş gibi sıkıldım bile. Biraz uzun tutmuşlar bu konuya göre. Yine de İstanbul'u böylesi bir Hollywood yapımında görmek -kısa bir süreliğine de olsa- güzel.

Bir daha film yazımızda görüşmeden önce bir çok başka konuda görüşmek üzere ;)

9 yorum :

  1. ilk filmi izlemiştim öncelerden bir günde :)
    leblebi tadında bir film, keyifli bir kaç saat geçirtir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında benim etkilendiğim yerler oldu. malum olaydan ötürü :(

      Sil
  2. catherine çok güzel buluyorum hatta benim nazarımda angelina'ya bin basar o derece, gerçi biraz yaşlandı artık ama olsun yine güzel hatun,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel çok ben de bayılırım kendisine

      Sil
  3. Josh Duhamel in adil yakışıklılık sınırlarını ihlal ettiğini düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah kesinlikle sonnn derece yerinde tespit!
      insan ufak da olsa bi kusur olur :D

      Sil
  4. derslerim başlasın arkadaş bulayım artık tüm yabancı dizileri sinemada izleyeceğim yoksa sonra izleyemiyorum.
    not:bu post benimde film izleme icazetim sayılır de mi :D

    YanıtlaSil

söz sizin...