15 Ocak 2014 Çarşamba

Çalıkuşu Feride'nin Nişanlığı?

Bu bölüm Feride'nin nişanlığıyla boy göstereceğini umuyordum ancak göremeyeceğimi de biliyordum.

Bu bölüm yani 15. bölümün ayrıntıları şöyle dursun (Nabrut'un bize iki bölüm borcu oldu), 14. bölüm Feride'nin kıyafetleri açısından sizinle paylaşmam için bir sürü malzeme verdi.

Twitter'da daha evvel yazmıştım Feride'nin okul üniformasının benzerini gördüm, bir tasarımcının (!) koleksiyonunda :/
Bugün paylaşacağım kıyafetler ne zaman bir tasarımcının  kendi ilhamıymış gibi bizlere sunulur bilemiyorum ama yakındır diye tahmin ediyorum.


Biri ekoseli, biri düz renkli olan aynı model elbiseler pek güzel olmasına karşın Kâmran Beyimizi pek memnun etmemiş olacak ki Feride kızımıza kırmızı bir elbise hediye etmişti geçen bölüm, hatırladınız mı?
Hatırlatayım, işte Feride'nin kırmızı elbisesi:

İşte bu elbise çok çakılır. Çakılacak.
Neyse ki ben daha evvel bir benzerini giymiştim :P

O bölüm Sadece kıyafetler değil Feride'nin geceliği bile çok güzel değil miydi?


Zaten yeşil çok yakışıyor hanım kızımıza. Bunu demekten bıkmıyorum :)

Kıyafetlerin görsellerini toplamak benden, ne nereden bulmak sizden.
Marka vermek, Feride'nin kırmızı elbisesini buradan, yeşil kabanını şuradan bulabilirsiniz demek istesem de, benzerlerine rastlasam da, özel dikim olduğunu düşünüyorum. Dolayısıyla diktirebilirsiniz ancak satın almak için biraz daha beklemelisiniz ;)

Bitti mi sandınız?!!
Besimesiz Çalıkuşu kıyafet yazısı  mı yazılır?! :)

17 yorum :

  1. tam zamanında giydi bu elbiseyi feride :))
    ben de yana yakıla elbise arıyorum. ve bu tarzı sende görmüştüm bir ablam daha giymişti parlement mavisini çok yakışmıştı..
    kapalılara çok güzel örnek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu kadar kırmızı giymeyelim ama :)
      çok hoş taşımış hatun yaw :)

      Sil
  2. Ben de iki bölüm gerideyim izlemem lazım en kısa zamanda :) ama kıyafatler her zaman harika ben çok yanlış zamanda yaşıyorum bunu anladım :)

    YanıtlaSil
  3. kırmızı her zaman güzeldir :) ama tasarımda çok hoşş :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu kadar iddialı olup bu kadar hoş olması çok hoş :D

      Sil
  4. Her şey iyi hoşta bu son bölüm beni perişan etti Seyhan.. Haftaya neler olacak kim bilir.. Bu kadın güzel kıyafetleri de güzel taşıyor incecikde beli var beni sinir ediyor :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her bölüm geriliyorum kesin kötü bişi olcak diyeeee :/

      Sil
  5. o kırmızı elbiseye bittiim...

    YanıtlaSil
  6. o kirmizi elbiseye vuruldum Seyhan!o nasil zerafettir ya..

    YanıtlaSil
  7. nişanlığından daha çok geceliğini seven bir ben olamam değil mi ;)) eşsiz tasarımcılarımızın nadide eserleri arasında mı gördün? yanlışınız olmasın düşes hanım, kesin çalıkuşunun kostüm ekibi onlardan ilham almıştır :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olabilir yani çünkü hiç rastlamadığımız bir durum bu çalma çırpma işleri benim münasebetsizliğim işte :)

      Sil
  8. yüküm omuzlarımda heleki o klübede feride'nin konuşmalarını arşivlemezsem üzülürüm :)
    ve dizi bitti bitiyor dedikoduları dolana dursun son iki bölüm bütçe iyice artmış hissettim.elbiseler harikaydı!!!
    kırmızı elbise ah o elbise!!!
    birde kamuranın takımının mavisi *.*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kâmran'a hastayız zatenn :))
      gülmemi açıkliycammm özel :D

      Sil
  9. Bu elbiseler süper, hepsini bir yayın yapmayı düşünüyor musunuz? Burada ve Nabrutta çok güzel paylaşımlar oldu bu konuda, dikeceğim kıyafetlerde paylaşmayı düşündüm ama siz yapacaksanız referans verip paylaşmak isterim?

    YanıtlaSil

söz sizin...