12 Ocak 2014 Pazar

Güzel Bir Yalan

Bir kaç gündür elimde olan kitabı taze taze yorumlamakta sıra.


Kitabı kısaca özetlemem mümkün değil. Olay içinde olay, aşk için de aşk, hatta gizli görev içinde gizli görev.
Tahmin ettiğim olayların yanı sıra tahmin edemediğim olayların gelişmesi kitabın artısı.

Aynı kıza aşık iki adam; ancak kız biriyle nişanlıyken ötekine aşık. Onu seçmemesinin kendince nedenleri var. İki adam aynı zamanda birbirlerinin en yakın arkadaşları. Garrett, Milo için herşeyi yapabilecek biri, hatta her şeyi yapmış ailesinin içine katmış, sevdiği kızdan sırf o mutlu olsun diye uzak durmuş biri.
Peki Milo bunları hak ediyor mu?

Annabelle Parker, kalbinin sesini değil de mantığının sesini dinleyen Parker.. Esas kızımız. Fotoğrafçı kisvesi altında harbiden esaslı kızımız.

Gizli bir görev icabı, yıllardır kör kütük aşık olan iki çok yakın arkadaş, evli bir çift rolünü oynamak zorunda kalır. Ateşle barut. Yan yana olunca neler olacağını az çok tahmin edebiliriz.
Peki vicdan azapları?

Çok daha fazlası var ama kısacası: Bol aksiyon, bol sır, bol tutku.
Bu tarzdan hoşlananların bayılacağı, beklentilerinin karşılanacağı bir kitap.

Kitabın eksilerine gelince.. Aman Allah'ım bu kadar yanlışlı bir kitap daha evvel okumuş muydum, hatırlamıyorum? Çeviri de sıkıntı yok. Ama alelacele çevrilmiş, son okuma yapılmamış gibi, bol hata var. Hani hızlı yazarken eliniz bir diğer harfe çarpar bazı harfleri yanlış veya eksik yazarsınız ya. Öyle. Okumayı güçlendirecek değil bir yerden sonra alışıp farketmiyorsunuz bile hatta. Ama meraklısı için baştan uyarmakta yarar var.

Kapağına gelince... Çok hoş. Yani okuyunca anlıyorsunuz neden kırmızı? Yalnız benim Parker'ım bu kadar esmer değil :)

Serinin ilk kitabı "Ateşle Oyun" Aspendos yayınevine hayırlı uğurlu olsun.
Kendilerine, bana kitabı inceleme fırsatı sundukları için teşekkür ederim.

8 yorum :

  1. Fuar da görmüştüm, keşke görmekle kalmasaymış alsaymışım diyorum şimdi :)

    YanıtlaSil
  2. aaa böyle komik bir filim vardı yani konusu benziyor sanıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle bir film izlemedim yalnız ktiap komik değil :O

      Sil
  3. İşte bu ya :)
    Senin ve Nabrut'un yorumu ile kitaplar benim için daha anlaşılır hale geliyor :)
    Kütüphanemde mevcut iyi ki , inşallah çeviriye takılıp, kitabı harcamam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok yarısından sonra yanlış falan da yok. ve yayın evi yanlışların ikinci baskıda düzeltileceğini belirtti ;) ama sende de ilk baskı vardı değil mi neyse :))

      Sil
  4. beni heyecanlandıran bir kitap yorumu.
    ben kitaba kaptırdığım için öyle yanlışlara karşı farkındalığım yok malesef.
    eğer dağ gibi kitap yığınım olmasaydı...

    YanıtlaSil

söz sizin...