7 Eylül 2019 Cumartesi

Stranger Things

Bu dizinin ilk senesinde kuzenim bir gecede bütün sezonunu bitirdim çok güzel falan diye bahsetmişti ama o zaman herhalde ben sınava hazırlanıyordum, izleyemezdim.
Nasılsa bir gün izlerim diye çok da durmadım üstünde, kısmet bu yazaymış.
Ben dizinin ilk iki sezonunu bitirdiğim gün üçüncü sezonu yayınlandı :)
Öylede şanslıyımdır.


Diziyle anılarımı bırakıp diziden bahsedecek olursam neden bu kadar abartıldığını anlayamadığım diziler kervanına katıldı kendisi.
Evet bir gecede bitirmesem de ben de peş peşe izledim bölümleri. Sıkıcı değil ama biraz çocuksu :) Stephen King romanlarını anımsattı biraz da.

Bir de ben şöyle bir şey hayal ettim ilk sezon bu kahramanlar arasında geçti tamam, ama ikinci sezon başka kişiler başka maceralar olacak diye niyeyse kendimce bir beklentiye girmiştim.
Ama öylesi daha güzel olmaz mıydı? Hep aynı şey etrafında. İkinci sezon neyse de üçüncü sezonda artık yuh dedim gene mi aynı konu.
Dönüp durmuşlar,  haliyle dördüncü sezon olacak mı henüz belli değil.
Spoiler vermek istemem ama şefe de haksızlık oldu.
En sevdiğim karakter oydu zaten. Bir de Dustin tabii ki! Aslında Steve'i de seviyorum dizinin yan rol olmasına rağmen kilit adamı, o olmasa çoktan ölmüşlerdi :)


Sizin var mı favori karakteriniz bu ucubeler içinde 😂
Ucube demişken gerçekten dizinin en övülecek yanı seksenlerdeki ucubeliği şahane bir şekilde yansıtması. Bu insanlar bu kadar tipsiz miydi dizide mi böyle hale geldiler anlamak zor.

Neyse, ben size çok güzel korku dizisi önereceğim ki.
Bekleyin. Geliyor.

2 yorum :

  1. Kızım bu yaz bayıla bayıla izledi. Bana da ısrar etti ama çocuksu olduğu için sanırım sıkıldım 2. sezonu izleyemedim. Biz de eşimle aynı konuyu konuştuk hepsi mi tipsiz bunların .

    YanıtlaSil
  2. biraz çocuksu olmadan öte doğrudan çocuk filmi :)
    Çocukken çok çok severdim böyle şeyleri, büyyünce geçmesi gerekirdi geçmedi. Hala seviyorum :)
    Animasyonda severim, otel transilvanya'nın sonuncusunu izlemedim içimde kaldı mesela :)

    YanıtlaSil

söz sizin...