5 Eylül 2019 Perşembe

Genç Tur: Yurt Dışı İndirimli Bilet Kartı (öğrenci/öğretmen)

Yaz başında gerçekleştirdiğim Avrupa turu yazılarını için tıklayınız.
İşte bu tura gitmeden evvel duyduk öğretmen ve öğrenciler böyle bir kart çıkarıyormuş yurt dışında indirimli bilet falan alıyorlarmış.

30 tl karşılığında bu kartı çıkartabiliyorsunuz ve bir yıl geçerliliği var.
İstanbul'da mesela Taksimde çıkartılıyor, sizin bulunduğunuz şehirde yoksa internetten alabiliyorsunuz ama ben bunları zaten almayın diye yazıyorum!

Aslında biliyordum öyle bir şey olmayacağını ama herkes çıkartmıştı, o kadar işimin gücümün arasında gidip ben de kartı çıkarttım.
Ya hala sinir oluyorum var ya. Çünkü oraya gittiğimde kartı çıkartırken nerelerde geçip geçmediğini sordum o kadar ayrıntı bilmediklerini söylediler. Aslında o kadar da biliyorlardı ki bir yerde geçerliliği olmadığını.
Bu da dolandırıcılık değil de ne?
O kadar yoruldum ki o gün.

Ben kullandım bana indirim sağladılar diyenler varsa kusura bakmayın aynı indirimi nüfus cüzdanınızı göstererek de alabilirdiniz.
Çünkü müzeler 18 yaşın altına ücretsiz. Hatta 18-25 arası olup Avrupa Birliği üyesindenseniz gene ücretsiz. Mesela Fransa Louvre.

Örneklerime Eiffel'le devam edeyim.
12-24 arası %50 indirim 4-11 ise onun yarısı.
Karta marta gerek yok, kilit nokta doğum tarihiniz :/

Sein nehri için ise kimse ne öğretmen ne de öğrenci kartını kullanabildi, dememe gerek yok herhalde.

Geçmiyor geçmiyor hiçbir yerde geçmiyor.
Ne de güzel kazıklıyorlar insanları lanet olsun!
Eğer geçtiği bir yer varsa adam gibi yazsın şu ülkede şurada kullanırsınız şu kadar kar sağlarsınız.
Ama yok işte!
O yüzden sitelerinde bazı yerlerde indirim için yaş sınırı vardır ibaresi var.

Ben gene de çok cahilce kaynaksız yazıyorum bunları, kaynak benim ya hu, yaşadım, başıma geldi, paylaştım.
Almadan evvel güzelce araştırın.

1 yorum :

  1. Bu tarz durumlar da giden paraya değilde giden zaman ve güven duygusuna üzülüyor insan :)

    YanıtlaSil

söz sizin...