13 Eylül 2019 Cuma

La Casa de Papel

Ayyy ne bezdirdiniz yok la casa yok de papel. Bezdim bezdim.
Ama bunu yazdığıma göre ben de izledim :)
İzleyecek bir şey yoktu ben de aman ya izleyeyim dedim öyle başladım yani.


İlk bölüm ne zaman ingilizce konuşmaya başlayacaklar diye beklemekle geçti.
İspanyolcaymış ya dizi!
Bilsem başlamazdım ya gerçekten.
Sonra alıştım ama. Hatta çok hoşuma gitti. İspanyolca yani dizi değil.

Üçüncü bölümde hala aynı soygunda olduklarından ben kahroldum ne yani bu dizi burada mı geçiyor diye.
Öğrendim ki sadece(!) iki sezonu 💆
Üçüncü sezon ise en merak ettiğim ama püff çok zorlama dediğim bir sezondu, sorry not sorry!

Bana biraz abartılmış bir dizi geldi arkadaşlar ya, netflixte izlediğiniz her diziyi böyle göklere çıkaracaksanız işimiz var sizle.

Ya da ben gerçekten siz aşırı övünce bir şey var sanıp beklentimi iyice yükselttiğimden..

Ha bir de Tokyo!!
Diziyi izlemeden evvel tokyo aşşa tokyo yukarı, habire ona övgüler okuyordum. Gerçekten böyle asalak bir karaktere neden bütün bu övgüler? Kıçı güzel diye mi?
Dizide sevdiğim karakterleri sıralasam tokyoyu en sona yazarım.
En başa da kimi koyarım peki tahmin edin :)


Son olarak diziyi izlemeyenler varsa bir şey kaybetmiyorsunuz bence.
Diziyi izleyip çok sevenler varsa, lütfen insanların yakasında düşün: izle izle izle!..

1 yorum :

  1. Yakama yapıştılar evet.
    Bozuk bilgisayarda harıl harıl iş yapmaya çalışırken karşı masamda hızlı bilgisayarda diziler filmler izleyen iş arkadaşlarım!
    Dizi gerçekten güzel olabilir ama yaptıklarına o kadar takılmışım ki ben sever miyim bilemedim.
    Yinede izlemeye niyet ettim ( tabi ki evimde ) ama izleyemedim. İnternet hızımız sağolsun :)

    YanıtlaSil

söz sizin...