19 Ocak 2018 Cuma

Gone Girl

Ay bu nasıl filmdi biliyor musunuz?
Hiçbir türe sokamıyorum bu filmi ben.
İzleyenler muhakkak çoğunluktadır. Sizce türü ne?
Gizem mi? Gerilim mi?
Manyak türü bence.
😂
Bir intikam alma hikayesi ama.. nasıll...
Anlatılmaz cidden sadece izlenir bu film.

Başrollerinde Rosamun Pike ve Ben Affleck oynuyor.
Film hayli uzun. İki buçuk saat.
Çok aşırı hareketli, tempolu değil ama sıkıcı mı? Kesinlikle değil.
Bu filmde kimseye güvenemiyorsunuz ama birilerine kesinlikle acıyorsunuz.

Of öyle bir anlattım ki hemen filmi arattınız değil mi?
İyi seyirler ne diyeyim 😁

4 yorum :

  1. Kitabını okudum çok heyecanlıydı, filmi de merak ediyorum. :)

    YanıtlaSil
  2. İzledim ben beğenmiştim
    Gerilim Gizem benim için :)

    YanıtlaSil
  3. Kitabını alıp okumak isterim ama şimdi sen böyle diyince filmi çok merak ettim:)

    YanıtlaSil
  4. merak ettim hemen bakayım bu filme

    YanıtlaSil

söz sizin...