23 Ocak 2018 Salı

Ayla


Ya ben "Ayla" hakkında yazmamış mıyım?
Ayıp etmişim.
Hiç değilse burada bulunmayı hak eden bir film.

Ayla'ya Kasım ayının başlarında gitmiştik.
Hey gidi kasım 2017. Kim ne derse desin zaman çok hızlı geçiyor.

Ayla'nın yaşanmış bir hikayeden bahsettiğini film bitene kadar bilmiyordum desem ne dersiniz?
Yaşanmış bir hikaye olduğunu öğrendikten sonra zaten kopuyorsunuz.
Çok duygusal sevgi dolu bir film.

Filmden çıkınca fikrimi soranlara çok güzel salonda herkes ağladı ama Oscar alamaz, dedim. Aday bile olamaz. Dediğim de oldu ama bir gün o da olacak.
Oscar tarzını biliyorum çünkü.

Filmin konusuna değinmiyorum ama Süleyman amcanın da filmi gördükten sonra hakkın rahmetine kavuşması eşinin de hemen arkasından onu takip etmesi çok hüzünlü.
Allah rahmet eylesin.

Filmde bana göre en şahane oynayan ise şüphesiz Ali Atay idi. Tabii birbirinden önemli ve sevdiğim isim de filmde rol almıştı, kimsenin hakkını yemek istemem ama onun hikayesi de ayrı güzeldi, rolünü de çok güzel oynamıştı.

Gereksiz bir yazı oldu. Affedin. 😊

1 yorum :

  1. estağfirullah niye gereksiz olsun
    ne güzel yazmışsın
    severim seni

    YanıtlaSil

söz sizin...