17 Ocak 2018 Çarşamba

Mayonez Maskesi [saç bakımı]

Geçenlerde bir yazımda saç bakımını konusunda bir derdimi anlatmıştım size.
Çok şey denedim ama hiç memnun kalmadım.
Misal zeytinyağı, hindistancevizi yağı..
Hatta o meşhur hindistancevizi yağı daha beter etti diyebilirim.
Çörekotu yağını da deneyecektim ama sonra işte, bu yağlar da dengesini bozabilir, diye vazgeçtim.

Bunlar denediğim doğal yöntemler tabii. Argan yağlı hazır karışımlar, bilmem neli fısfıslar da denemedim değil.

Sonra aklıma mayonez geldi.
Bir arkadaşın saçı birkaç hafta içinde devamlı işlem görünce, kuaförü, mayonez, sür demişti.
Dedim, bir de mayonezi deneyeyim.

Denediğim onca şeyden en iyi gelen bu oldu ve sizinle paylaşmak istedim bunu.
Fotoğrafta gözüken miktarın iki katı yetiyor bana.
Sürüyorsunuz bir saat kadar saçınızda bekletiyorsunuz, kek börek yapın mesela o sürede. Sonra yıkıyorsunuz.
Kuru saçlar için önerebilirim.
Ve öneriniz varsa alabilirim :)

3 yorum :

  1. Bilmiyorum denediniz mi ama gerçi saç sorununuz ne unu da bilmiyorum ama ben doğum yaptıktan sonra hormon dengesizliklerinden saçlarımın iki tarafı şakakların olduğu kısım öyle dökülüyordu ki banyo da ağlıyodum artık bi daha hiç çıkmıaz diyordum sonra blogları gezerken bi blogda loreal in serioxyl in bir seti var onu aldım 230 lira falanı şampun saç kremi serum ve köpük saç kremi ve möpük gereksiz bence ben kapalıyım saçımı şekillendirmiyorum o zemen set halinde satılıyordu ama suan tekde satılıyor o serum olan şey inanılmaz işe yaradı bende bence şampun ve serumunu bi dene eğer sorunun dökülme ise kesinlikle farkı göreceksin kuaförler de çok öneriyor bunu hatta ben blogde okudum bu yazıyı sonra saş kesimi için gittim kuaförde aynı ürünü önerince aldım bi deneyen bence :)

    YanıtlaSil
  2. Yemeyi sevmiyorum ama belki saçlarımda severim bir deneyim.

    YanıtlaSil
  3. Saçlarımda bu tarz maskeleri çok denedim ama kurutan, kokan, saçımı yağlandıran oldu ve saçlarım istediğim gibi olmadı en son doğal keratin kullanmaya başladım tavsiye üzerine ve saçlarım tam istediğim gibi bakımlı ve sağlıklı evde kolay bir şekilde uyguluyorum patentli ve doğal keratin olması da içim rahat kullanmamı sağlıyor.

    YanıtlaSil

söz sizin...