24 Mayıs 2017 Çarşamba

Melania Trump'ın Papayla Tanışma kombini.


Hayatları show bu amerikalıların ya. Hepsi artist doğuyor sanki.

Melania Trump hakkında daha evvel de yazmıştım. Amerikalılar pek sevmiyor hatta seveni yok gibi bir şey. Eleştiriyor da eleştiriyor, millet, sanki kendileri zengin koca buldular da kabul etmediler gibi verip veriştiriyor.

Neyse Trump ailesi Papayla tanışmış. Ayrıntıları bilmiyorum :)
Blog yazarlığında son nokta benimki 😁
İlk alttaki fotoğrafı gördüm ve dedim ki bu kadın neden cenazede bu kadar mutlu?
Siyahları çekmiş ya, yasta gibi.
Melania'nın kıyafeti Dolce Gabbana. Çok beğendim. çok yakışmış. Kafasındaki tül çok komik durmuş ama ne yapsın. Şal mı atsaydı kafasına?
Biliyorsunuz Vatikan'a gidince öyle şortunuzla, sıfır kolunuzla falan giremiyorsunuz. Kiliseye girince bile kıyafetin bir adabı olur. O yüzden yabancı bloglarda evlilik fotoğraflarında görmüşsünüzdür straplez gelinliğin üstüne kilisede bolero giydirilir falan neyse. Yüzden kıyafetleri elbette kapalı olacaktı ama özellikle siyah tercih etmeleri toplanmalarını matem evi gibi göstermiş.

Söyleyeceklerim bu kadar. Sizin eklemek istedikleriniz varsa alalım. 😉


8 yorum :

  1. Suudi Arabistan' a gitti oraya göre kıyafet giydi. Papaya gitti oraya göre kıyafet. Kafa iyice karışmıştır:)

    YanıtlaSil
  2. Ben Ivankanın başındakini de sevmedim ; bizim kına gecelerinde kızların taktığı tüllü taçların siyahı gibi duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay evet ona hiçdeğinemedim, karadul gibim.

      Sil
  3. kafadaki tül gayet normal aslında katoliklere göre ve güzel de olmuş ama bence İvanka daha komik hiç olmamış ve kara dul gibi duruyor..

    YanıtlaSil
  4. yav hadi melani neyse de ivanka nın ki nedir eski sevgilinin düğününe gider gibi siyah duvak takmışx

    YanıtlaSil
  5. Ya bi keresinde altın gününe gitmiştim orda yiyip içtikten sonra bilen birine dua ettirmişlerdi teyzeler permalı saçlarını tülbentle yalandan kapatıyorlardı. Ablanın birine tülbent yetişmedi ev sahibi kumaş peçete vermişti 😂 resmen onun gibi olmuş

    YanıtlaSil

söz sizin...