26 Mayıs 2017 Cuma

Kate Middleton the Gelinin Kız Kardeşi

Dünkü yazım Phillipa Middleton'un nikahı ve gelinliğinden sonra sıra ablasına, Kate Middleton' a geliyor.
Aslında konumuz zaten oydu da biz gelinden rol çalmayalım istedik değil mi?
Ne kadar da naziğiz.

Kate, gelinliğini de tasarlayan Alexander McQueen imzalı bir elbise giymiş.
Renk, model, duruş.. ŞA-HA-NE!
Sanırım bir de hep çocuklarla beraber fotoğraflar verdiğinden iyice öldüm bittim ben buradaki hallerine.
Prenses Charlotte ve Prens George da çok sevimli💖


Şapka için bir şey söylememe gerek yok değil mi?😍😍😍
Sevdiğim bir diğer fotoğrafla kapanış yapayım, yorumları size bırakayım?

9 yorum :

  1. ne kadar zarif bir kadın yaaa, çok beğeniyorum :)

    YanıtlaSil
  2. zavallı şarlıt aynı da babaannesi :))

    YanıtlaSil
  3. çok tatlı gerçekten belki göğüs kısmındaki drapeler olmayabilirmiş ama..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. normalde beni de rahatsız eder ama bu elbisede etmedi ya ^^

      Sil
  4. Kate her zaman sade;zarif ve şık :) bir de ben bu düğünde çocukları ve kıyafetlerini çok sevimli buldum ^^

    YanıtlaSil
  5. Kate'in zevki asaleti tartisilmaz tabiki de, o "v" yakadan gözüken kaburgalar bir benim mi gözüme batti acaba!?

    YanıtlaSil

söz sizin...