5 Kasım 2015 Perşembe

Kocan Kadar Konuş

Aslında bu filmi izleyeli oldu biraz.
Daha da yazmazdım ancak baktım tvde gösterilecek hemen yazayım, dedim.

Kitap da çok konuşulmuştu, aşırı övgü okuduğum için beklentimi karşılamayacağını düşünerek uzak durdum. Filmi de haliyle ilgimi çekmedi.
Aslında Murat Yıldırım'a bayılırım. Hem sonra Ezgi Molla'da nerede oynamış da sevimli gelmemiş ki bana?
Kitabı okumadan filmi izlemek bana yakışmayacaktı ama izledim. Evet bunu yaptım.

Otuzunda hala evlenmemiş toplum baskısı üzerinde derinlemesine hisseden bir kitap kurdumuz var baş rolde. Kimler kimler kendini bu rolle özdeşleştirdi acaba :)
Öküz bir sevgilisi var aslında o kadar da umutsuz değil. Hımm ya da lafımı geri aldım o kadar umutsuz.
Aile fertleri duruma el atacak ama ben size filmi anlatmayayım.
Çok esprili ve keyifli bir film.
O kız nasıl o hale geldi orayı hazmedemiyorum ama görmezden gelebilirim. Çünkü karşı taraf Murat Yıldırım. Daha azı için öyle aptallaşmasına dayanamazdım.

Filmi izledikten sonra evli-bekar tüm kadınlara ama yaşı biraz büyük olanlara önerdim.
Yirmilerine yeni girmiş birinin izlemesiyle otuzlarına yeni girmiş birinin izlemesi aynı şey değil.

Bir de bir şey soracağım, insanın Murat Yıldırım gibi lise arkadaşı mı olur ya?!
:))
Kocan Kadar Konuş isimli kitabı kitapçılardan temin edebilir (-ki ben bir de okumak istiyorum) kitabın filmini online olarak izleyebileceğiniz siteler bulabilir ya da perşembe -akşamıydı galiba- tvde izleyebilirsiniz.

22 yorum :

  1. Bende kitabını okumadım ama filmine çıkar çıkmaz gitmiştim, çok beğenmiştim yarın akşam da tekrar izliyicem, beni çok etkiledi nedendir bilmem :D :D

    YanıtlaSil
  2. Efsun var ya aslında benim!Hatta Nur adında teyzem bile var hemen hemen aynı özelliklere sahip.O tavsiyeler falan hesi benim evimde mevcut.Belki daha bile fazlası.Yakıştırmalar illa tanış cümleleri falan havalarda uçuşuyor!Bir Sinan eksik o da gelirse ekip tamamlanacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah süper!!
      sinanı bulduğun haberini bekliyorum o zaman :))

      Sil
  3. Ben kitap hakkında pek bir bilgim olmadan fragmanlara kanıp izlemiştim. Tamam güzeldi ama her şey fragmanlarla özetlenmişti, filme yeni bir şey kalmamıştı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok ya konu zaten orijinal bir şey değil ki esprileri çok güzeldi :)

      Sil
  4. Ben bu filmi sinemada izlemiştim. çok da beğenmiştim. Filim ve dizilerdeki kızlar hep şanslı zaten. Gerçekten de Murat Yıldırım gibi Lise arkadaşı olan var mı acaba :-)

    YanıtlaSil
  5. Sinemada izlemiştim gözümden yaş gelmişti valla. Kendimden birşeyler buldum sanırım. 30 olmasa da biraz geç evlendiğimden kelli:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 30 olmayana geç demiyoruz biz artık :)

      Sil
  6. Ben de çok önceden izlemiştim gerçekten de çok güzeldi :) bende bu ikiliyi seviyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eet ve ikinicisi geliyoooorr ;)

      Sil
  7. Bu filmi "sinemada izlemeyecek" kadar merak ediyordum ama sonra unutmusum gitmis iyi ki hatirlattin seyhan. Persembe hangi kanalda onu da soyleyiverseydin keske :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaw var ya emin değildim yazmadım :D
      izledin inşallah.

      Sil
  8. senin referansinla okuyacak/izleyecegim.. ;) paylasim icin tesekkürler

    YanıtlaSil
  9. insanın Murat Yıldırım gibi lise arkadaşı mı olur ya?! :D
    olmaz zaten , bunlar liseden sonra evrim geçiriyor, lisede çok iyi gözlemci olup kim neye dönüşür kestirmek gerek , bazı kızlar bunu çok iyi beceriyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay ne bileyim bize evrimden önceki halleri düşüyor ki o da düşerse :)))

      Sil
  10. Sonun hiç sevmedim! hem insan lisede o kadar sakallı bıyıklı mı olur yahu :D azıcık ince düşünselermiş. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi de ayrılış nedenleri de çok aptalcaydı ne yani kız öpüğüne karşılık vermedi diye miydi sonsuza kadar kaybedişi.

      Sil
  11. Aynen ben de kitabını okumadım fakat filmi izledim. Murat Yıldırım olur da izlemem mi hiç? Ayıp bir şey :D Bu arada senin blogunda çoğu yazılarını okuyorum ama galiba ilk kez yorum yazıyorum. Filmini izlemeden duramadığım gibi yazısına da yorum yapamadan duramadım :D Çok keyifli bir filmdi gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa teşekkür ederim
      memnun oldum daha sık yaz ;)

      Sil

söz sizin...