29 Kasım 2009 Pazar

Kraliçenin Soytarısı

Genelde bir kitaba başlamışsam, bitirmeden başka bir kitap okumam ama kitap böyle kalın olunca - 695 syf- araya 3 kitap girdi:)
3 kitap girmesnin başka bi denedi daha var. O da anlatıcının kurmaca bir karakter olduğunu öğrenmemdir.
Yani aslında Kraliçenin Soytarısı Hannah Green diye biri yokmuş. Bunu başladıktan sonra kuzenimden öğrendim ve kitaptan soğudum. Hannah hakkındaki ayrıntılara geldiğimde hep sayfaları atlamak istiyordum sanki daha önce hiç kurmaca bir öykü okumamışım gibi.
Ama belki siz beni anlarsınız.
Kitabın sonunda 'kitapta geçen çoğu karakter gerçektir' diyor. Yok ya!
Ben nerden bileyim ne kadarı gerçek... Neyse yaa..
Benim beklentimi karşılamadı, çünkü Kraliçe Mary'nin nasıl olup ta 'Kanlı Mary' lakabını aldığını öğrenirim diye umuyordum. Onun yerine insanları kazığa oturtmasına rağmen ne de cici(!) bir insan olduğunu öğrendim.
Hele o Hannah Green yok mu - ki yok :)- Ne kadar ikiyüzlüydü yaa sinir oluyor insan. Daha önce bu kadar yüzsüz bir ana karakter görmemiştim ya da anlatıcı :)
-----
Kitabı kapattım...
'Bu kadar entrika bana fazla artık okumayacağım' dedim.
Sonra Bakirenin Aşığına başladım :))

12 yorum :

  1. bende okumuştum güzel bir kitaptı ama tüm serilerini okumuş biri olarak öle çok beğenmedim

    YanıtlaSil
  2. ben bir türlü başlayamadım şu serilere:)

    YanıtlaSil
  3. Seyhan hayranım sana bu kitabı okumayı bende istiyordum ama sen böyle söyleyince düşündüm bir. Cidden utanıyorum kendimden kitap yorumlarını gördükçe.Daha İspanyolca kitap okumam lazım nasıl becereksem onu. Bu arada yorum ayarlarımı düzenledim kızsal blogumda :)

    YanıtlaSil
  4. Ahhh Seyhancım eskiden çok kitap okur
    dum bayılırdım okumaya şimdi fırsat bulamıyorum.İnşallah emeklilikte öpü
    yorum...

    YanıtlaSil
  5. çok iyimiş kraliçenin soytarısını beğenmedin bakirenin aşığına başla :) bakalım onu beğenicekmıisin :)

    YanıtlaSil
  6. bu kitabın bende serisini okudum çokda beğendim.anlatım baya gerçekciydi sanki o anı yaşatıyor sana.zaten kitap saraydaki entrikaları anlatıyor.bunun daha sonra başka kitaplarıda çıktı yani bu kitap uzadı gidiyor.ilkide boleyn kızı sonrası da devam ediyor hala:))

    YanıtlaSil
  7. Karamelim, bende bu kitaba rağmen seriyi tamamlamayı düşünüyorum :)

    Pötüş, boleyn kızını su gibi okudum o ndnle bunda beklentim yüksekti haliyle karşılamadı ama yılmadım seriye devam ediyorum :)

    Fotoğraf penceresinden, şimdilik gayet güzel gidiyor. umutluyum:)

    Joey Potter, ben insanları böyle soğutuyorum okumaktan yaa:) sen önce ispanyolca ödevlerini hallet.. bakalım bakalım bloguna :)

    Moda Gezegeni, filmini izle :))) - bana hep öyle derler de:)

    Derya, emekliliğe bırakma ya elinde bişi olsunda, isterse günde 10 sayfa oku. okumadıkça okumuyor çünkü insan kendimden biliyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Tatlım geçmiş bayramın kutlu olsun, Kraliçenin Soytarısı'nı da,Bakirenin Aşığına'dı okumadım hayatımız entrika dolu uzak kalsın, neşeli kitapları tercih edelim :)

    YanıtlaSil
  9. Seyhan bu seri insanı etkisi altına alıyor herhalde ben bunlardan sonra hızımı alamayıp, Fransız , Rus saraylarında geçen kitaplara daldım :))

    YanıtlaSil
  10. Edoş, tşk ederim cnm.. haklısın ya.. yok böyle bişi insan birde gerçek hikaye olduğunu bilince iice etkisinde kalıyor..

    Burcu, "no more drama" diyip diyip bu kitaplara atılacağa benziyorum bende, ama önce osmanlıya dair bişiler okuyayım diyorum :)

    YanıtlaSil
  11. bu kitabı sırf popülaritesinden dolayı okumuştumm.. bıraktım zaten artık..

    sevemedim bu kitap serisini..

    YanıtlaSil
  12. Ben bu kitabı daha geçen ay okudum biliyor musun? :)
    Ama sevdim ben nedense :)

    YanıtlaSil

söz sizin...