3 Kasım 2009 Salı

Beni Benimle Bırak!



Henüz havalar balkon sefası için müsaitken,
bir akşam vakti balkonda çay keyfinde yaşanmış gerçek bir hikayedir :)

- Beni benimle bırak!
(Ay bu kız nerden biliyor bu şarkıyı eşlik ediyim hemen)
- ... giderkenn başka bir şeeyyy istememmm sen ayrılırken...
- Yaa!!!
(Rol çalmama kızdı herhalde bırakıyımda söylesin)
- Beni benimle bırak!
(Amaan dayanamıycam beraber söyliyelim)
- giderkenn, başka bir..
- Anne!!! YANLIŞ SÖYLÜYO!!!!
Ben:
- Hönk?!?!! :s

Asıl sen melodiyi karıştırıyorsun diye çıkışacak oluyorum 4 yaşını henüz bitirmemiş yeğenime,
26 yaşımı bitirmeden sadece günler önce.

Öğreniyorum ki, O Manga'dan söylüyormuş ben Levent Yüksel'den.
Ben nasıl bu şarkıyı bilmesine şaşırdıysam, o da yaşlı teyzesinin Manga dinlemesine şaşırmıştır. Meğer sadece yanlış anlamaymış...

Ama küçük hanım, bende Manga dinlerim tamam mı?
Uğraşma benimle! Elimde sümüklü fotografların var:))

Sadede gelecek olursammm ( evet tabii bir sadedi var(: )
Küçük Prensesimin ailesine yeni bir fert daha eklenmiş, erkek bir kuzeni olmuş. En kısa zamanda şahsen tanışmayı umuyorum!
Doruk Bebeği görmek için

20 yorum :

  1. süpermişsiniz yeğeninle :))
    doruk bebeğe maşallah Allah nazarlardan saklasın :)
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. :)) şimdiki çocuklar çok fena, bende onun küçük bnm büyük olduğumu unutunca oluyo böyle şeyler:))
    teşekkür ederimm..

    YanıtlaSil
  3. hahahahh bir de bunun nükhet duru versiyonu var ki:) ona hiç girmeyelim:)))

    YanıtlaSil
  4. süper ya çok güldüm :) çok eğlenceli :)
    bu arada bebeğe de maşallah diyorum allah nazarlarda korusun cnm

    YanıtlaSil
  5. Elvan, :)) sen girmeyelim diyorsanngirmeyiz;)

    Siu, çok tşkederim cnm.

    Tatlı Cadım, ay di mi bakışlardan farkediyo:) soal kuzum.

    YanıtlaSil
  6. Ben onu yirim yirim maş. allah nazarlardan korusun :) 4 yaşındaki cadının saçını çekseydin ya :)

    YanıtlaSil
  7. çok sevimli ya..senin yeğen de maşallah pek bi dilliymiş..şimdiki çocuklara akıl sır ermio zaten..bende de var bi tane de ordan biliorum :)

    YanıtlaSil
  8. masallah dıyorum her ıkısınede.

    YanıtlaSil
  9. seyyan teyze:)))
    şarkı için teşekkür ederim.umarım ezberlemişsindir,perşembe beraber söylicez tamam mı??

    YanıtlaSil
  10. bilmedikleri bir şey yok maşallah :)
    doruk bebek de iyi ki doğmuş, sağlıklu, mutlu, huzurlu bir ömür dilerim kendisine :)

    YanıtlaSil
  11. Ama sana şantaj yakışıyomu hiç ,elimde sümüklü fotografların var diye:))Altta kalmaz sanmıyorum cadıcık, bak dikatli ol :)Doruk bebeğe baktım ay canım yaa,maşaalahhh :)

    YanıtlaSil
  12. hehehe :D maşşallah küçük Prensese de minik Doruk'a da :)

    YanıtlaSil
  13. bizim çatlak teyze mi olmuş yine?
    hayırlı olsun bakalım:)

    YanıtlaSil
  14. Oyy tosuncuğa bak pek tatlıı:)
    Bu şarkıyı ilk cumartesi disko kralında duymuştum mangadan, hoş şarkı.

    YanıtlaSil
  15. Çok fena bu yeni yetmeler,benim yeğenler de makaraya alıyolar hemen manga dan yüsek sadakat tan bişeyler sölesem,üzerinize vazife mi ayoll :)) Doruk bebeğe 41 adet maşaAllah şeker,öpüldün cnm :)

    YanıtlaSil
  16. Aicha, o beni çiğ çiğ yer:))

    Zeynepin Sesi, bu kıvamdayken bayılıyorumm onlara ama büyümek üzere yenisi lazım:))

    Dolunay, saol cnm.

    Gençbiranne, yaa sen bırakmıyorsun ki bende söyliyim :))

    Poh Poh Perisi, saol cnm Allah razı olsun;)

    Ebruli, ayy haklısın!! ne yapıyorum ben :))

    Pinky, saol kuzummm ;)

    Ölü Gelin, sorrma çok bi mutlu :)

    Moda Gezegeni, manga bu sene aştı ilk çıkış şarkılarıda çok güzeldi.

    Bilgecim, kabul edin yaşlısınız demenin kibar yolu sanırım ama hayıır kabul etmiycez di mi :)) saol cnm Allah razı olsun.

    YanıtlaSil
  17. ayy tatlim bikac haftadir giremedim nedense !!! bakalim neler yazdin diye girdim hemen!! cook gusel yaa!!
    bu arada manga mtv avrupa odulunu aldi!!coook sewdigim bi gruptur :=)

    YanıtlaSil
  18. vaaay bak buu senden duydum ve çok mutlu oldum ve acayip gururlandım performanslarını izlemedim ama hak ettiklerine eminim!

    YanıtlaSil
  19. Doruk bebeği allah nazarlardan korusun...41 kere maşallah...bu arada yeğen teyze muhabbeti pek keyifliydi paylaştığın ve yüzümüzde tebbüssümümüzü eksik ettirmediğin için sağol..inan yazılarını okumak çok eğlenceli...yiğende pek aşmış manga dinlermiş işte gündemi çocuklardan takip etmek gerekli vesselam çocuktan al haberi..:)

    YanıtlaSil

söz sizin...