19 Ağustos 2024 Pazartesi

Özbekistan Turu İçin Hazır Mısınız?

 Niyet ettim Özbekistan gezimi gün gün yazmaya ☺️

Ne diyorsunuz yapar mıyım yoksa yarısında üşenir vaz mı geçerim? 🙈  Bence tamamlarım. 

Bismillah.

Şunu duymaya çok alışkınım; oraya mı gidiyorsun? Ne işin var orada? Hani belki Polonya için denir de İsviçre için denmez  sanıyorsunuz değil mi? Değil işte. Gittiğim her yer için bunu duydum ben. Özbekistan için de insanlar böyle tepki verecek sanıyordum ama durum şaşırtıcı derecede azdı; sadece 1-2 kişi..  Buna rağmen birçok kişi ise Özbekistan’a gitmenin hayali olduğunu söyledi, bazıları ben de şu tarihte gidiyorum dedi.

Özbekistan’a gitme pat diye çıkmadı tabii, benim de uzak bir hayalimdi açıkçası. Uzak diyorum çünkü gitmeyi görmeyi çok istiyorum ama gidemeyeceğimi biliyordum- biliyordum  demeyelim artık sanıyordum! derler ya Allah nasip etmeyeceği şeyin hayalini kurdurmaz diye.. gerçekten de öyle. Elhamdülillah 💓

Derslerde İmamı Maturi’den bahsederken Hazreti Osman musafından  bahsederken Özbekistan’a gidip görmeyi istediğimi söylüyordum öğrencilerime.. şimdi diyeceğim ki bilin bakalım kim gidip gördü oraları.






Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

söz sizin...