17 Şubat 2024 Cumartesi

Sizin İçin Violet Crawley'i Seçtim

 Hala blog okuyan var mı bilmiyorum ama birileri için bir şeyler yapmayı çoktan bıraktım.
Uuu çok havalı 😎
Aslında telefon notlarıma yazdığımdan blog yazısı da olur Instagram postu da ama, çoğunlukla uğraşmaya değmez diye düşünüyorum. Peki bunca zaman sonra neden yazıyorum?
Çünkü bilgisayarımda sakladığım bir repliğe denk geldim, açıkçası merak ettim hala bunu yayınlamış mıyım? Kısa bir kontrol yaptım yok yazmamışım. 



Sizin için seçtiklerim diye bir etiket olması lazım orada bu tarz repliklere denk gelebilirsiniz. Eskiye dönük baktığımda hala beni etkileyen replikler bunlar. Bazen bir kare zihnime kazınır. Bir bakış, bir oyunculuk. Bir söz. Replik kısmı işin en kolay kısmı.

Bazen okuyan kişinin tepkisini de merak ederim: Bu sahne bana mı etkileyici/anlamlı/paylaşılası geldi yoksa şimdi bunu okuyan da aynı fikirde mi?


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

söz sizin...