28 Temmuz 2021 Çarşamba

Diana'nın Yeğeni Kitty Spencer'ın Düğünü

Öncelikle Kitty Spencer'ı bi' hatırlayalım.
Meghan&Harry düğününün en gözde ismiydi belki de.
Ona müstakil bir yazı bile yazmıştım. (Hatırlamak istenler Kitty Spencer tık tık)
Uzun zamandır yazmayışımı hele hele düğün dernek yazmayı çoktan bırakışımı Kitty Spencer için bozuyorum.
Oh be özlemişim!!


Öncelikle gelinliği ilk gördüğümde çok beğendiğimi söylemeden geçemem. Ne kadar zarif, ne kadar güzel dedim, şimdiki kızlar bu geline özenecekler ama onlar giydiğinde böyle durmayacak ama olsun dedim. Çok beğendim kısaca. 

Ancak yanındaki kim?
Babası Charles Spencer'ı tanımasam babası diyeceğim.


Kitty'nin evlendiği adam ünlü moda milyoner Micheal Lewis. Kitty'den 32 yaş büyük. Haber sitelerinin yazdığına göre Kitty'nin babası Charles Spencer'dan  5 yaş büyük.

Bitti mi? Bitmedi. 
İtalya'da gerçekleşen düğüne İngiliz Kraliyet ailesinden kimse takılmadı. Salgın hastalıktan ötürü çok da şaapmamak lazım, dedikodu kazanı kaynatmayalım hemen.
Dahası.. Kitty gelinlik dışında birbirinden güzel 4 kıyafet daha giydi.
Görelim.





Açıkçası o gelinliği zaten bi' kere giyeceksin bir kere giy ama tadını çıkar değil mi?
Diğer elbiseler de öyle.
Çok güzeller!! Neden sadece yarım saat kalsın üstünde. Bir daha giyemeyeceksin..
Elbiseler Docla&Gabbana.
Aslında bakarsanız çok birbirine benziyor. 
Hepsini de çok beğendim keşke benim olsa. 🙈
En çok hangisini beğendim diye düşünüyorum karar veremiyorum. Siz en çok hangisini beğendiniz?

8 yorum :

  1. Hepsine ayrı ayrı bayıldım. Düğünden çok defileye benzese de hoşuma gitti. Markanın reklam filmi havasındaki videoları, videodaki Kitty'nin kendinden emin duruşu bakışı, insanı yormadan ,varağa taşa bulanmadan gösterilen zenginlik havası hoşuma gitti.
    Gelinlik zaten muazzam, ama benim favorim provalarda üst kısmı yeşil, bitmişi beyaz olan elbise. Keşke yeşil olarak kalsaymış. Drape işçiliği o kadar muntazam ki.. Elbise için yapılan yapraklı kolyeye ve mavi elbiseyle takılan yakut set diğer favorimdi. Gelinlikte ortadan ayrılmış sacla sıkı bir topuz yerine yeşil elbiseli fotodaki gibi yüzüne düşmüş doğal birkaç bukle olsaymış keşke o yapıştırılmış gibi saçı sevmiyorum ben
    Kitty ailesine ait, bizim Diana'nın başında görmeye alışkın olduğumuz Spencer tiarayı takmamış( Diana'nın gelin olurken taktığı taç) ama iyi ki de takmamış yoksa taç kıyafetleri gölgeler, halasıyla mukayese edilirdi. Damat ,yaş muhabbetine hiç girmeyeyim :) Ne demişler onlar ermiş muradına biz çıkalım kerevetine :))

    YanıtlaSil
  2. Ahhh nasıl özlemişim düğün yazılarını ❤️
    Ben sonuncu elbiseyi çok beğendim . Gerçekten hepsi birbirinden güzel . Bu kızın 30 yaşında olmasına çok şaşırdım çok dana büyük gözüküyor ama çok güzel bir kız . Ne diyelim mutluluklar dileyelim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunlar küçükken büyük büyüdükçe küçük gösteriyor :))

      Sil
  3. 2. ve 3. olanı çok beğendim.Gelinlikte çok güzel

    YanıtlaSil
  4. Kız çok güzel. Elbiseler çok güzel. Ama düğüne kraliyet ailesinden neden kimse katılmamış? Yok yok pandemi bahane bunun arkasında bir şey var. Bulursun sen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok be hiç de arayıp bulamam valla niye gitmemişler zaten arasam da elimde dedikodudan başka bir şey olmaz, bizim de tok be karnımız dedikoduya

      Sil

söz sizin...