5 Ekim 2018 Cuma

Yaşamak

Bu kitabı takip etmediğim daha önce videolarını izlemediğim bir Youtuber'da görüp aldım.
Büyük cesaret ama bazen yeni yazarlarla tanışmak için tanımadığım insanların sevdiği kitaplara yöneldiğim doğru. Zaten çok övmemişti, akıcı kitaplar arasına koymuştu.
Ben de hep aynı tip okuyorum diye kendime çok yükleniyorum işte, alayım, dedim.


Yazar bir gün tarlasını süren bir adamla karşılaşıyor ve o adam hayatını anlatmaya başlıyor, başta yazar başka kişilere de rastlayacak onların da hayatını anlatacak sandım ama bu sadece Fugui'nin hayatı.
Kitap çok akıcı çok basit bir dille anlatılmış, inanılmaz acıklı bir hikaye ama acındırmadan o kadar uzak ki..
Dümdüz anlatmış. İnanılır şey değil ama o düz anlatımda siz neler neler çıkarıyorsunuz..
Siyasi gelişmeler de var ama siyaset yok, çok güzel ya bu özelliği de. Adam bir olay anlatıyor, size sayıp dökmek kalıyor bu anlayışa bu zihniyete. Hala bunun güzelliğini savunanların aptallıklarını da düşündürüyor.
İlginç, akıcı, etkileyici bir kitap, etkileyici bir üslup bence.

1 yorum :

söz sizin...