18 Ekim 2018 Perşembe

Anne With an E #2

Anne With an e isimli diziden daha evvel bahsetmiştim. İşte burada ilk yazım.
Ancak şimdilerde çokça henüz keşfedenler olduğunu görüyorum.
Hala keşfetmeyenler vardır demek ki diyerek bir yazı daha yazıp hatırlatmak istedim.
Çok güzel, çok seveceğiniz, neden sezon bölümleri bu kadar az, diyeceğiniz bir dizi bu.



Ekran görüntüsünü almak istediğim çok fazla diyalog olsa da, bunu yapmıyorum çünkü Anne konuşurken ondan dinlemeniz lazım, sesindeki o tutkuyu duymalısınız.
Daha ne diyeyim yani ;)

4 yorum :

  1. Senin bu maximum on cümleyle ozetledigin kitap,dizi ve filmlerin hastasıyım.
    Yok yani ben üç dk.lik bir reklam filmine bile bı kamyon laf söylüyorum da:)
    Asel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ama kahkaha attım bu yorumu okuyunca :)))
      çok haklısın!

      Sil

söz sizin...