24 Temmuz 2017 Pazartesi

Victoria

Erteleye erteleye yazı getirdiğim hatta dizinin yeni sezonunu getirdiğim doğrudur.
Ama işte insan yazmadıkça yazmıyor ilginç.  Zaman yetmiyor diye mi yetmiyor diyoruz yoksa biz yetmiyor dedikçe bereketi kaçıyor da ondan mı yetmiyor bilmiyorum ama ben hiçbir şeye yetişemiyorum. Yetişemediğim yerde kasmayayım stres olmayayım diye biraz serdiğim de doğrudur.
Ama şimdi de ramazan geldi. Ramazanda dizi film önerisi de ne kadar doğru? 🤔
(Evet bunu yanlış buldum o yüzden geç kaldım dediğim yazıyı biraz daha erteledim)

Psikolojik sürecini anlattığım girizgahtan sonra konuma döneyim.
Victoria.

Victoria bir dönem dizisi. Aslında beş bölümlük olması planlanan dizi çok tutuluyor ve devam etme kararı alınıyor.
Sevgili İpek, sağ olsun var olsun benimle, benim hoşuma gidecek şeyleri paylaşıyor ve genelde nokta atışı yapıyor. Bu diziyi de The Crown'u da o önerdi (onu da daha yazmadım değil mi?) ve ben bayıla bayıla izledim.

Bugün giyilen beyaz gelinliklerin mimarı Victoria'dir bunu biliyor muydunuz?
Ayrıca bu yıllar yıllar önce çıkmış bir kim 500 milyar ister sorusudur. (Ve bloggerınızın doğru cevapladığı bir sorudur 😉)
Demem o ki, şimdi nasıl düşeş ne giymiş hangi marka kullanmis diye takip ediyoruz ya. Onu beşle onla çarparak Victoria'nın  etkisini anlayabiliriz.

Bu konu dizide çok üstünkörü geçiyor.  Bu spoiler da değil. Konun öneminin altını çizmek istedim.
Herhalde başta sadece beş bölüm olarak planlamasının bunda etkisi büyük. Şimdiden sonraki bölümler biraz daha ayrıntılı olabilir.

Dizi güzel. Victoria güçlü bir kadın.
Ben anlatmayayım siz izleyin. Dönem dizilerini, İngiliz dizilerini sevenler için biçilmiş kaftan. Benimle zevklerinin uyuştuğunu düşünenler ise şimdi yazıyı bırakıp izlemeye başladı bile.

5 yorum :

  1. ayy yazıda adımı gördüm mutlu oldum :)) tavsiyem beğenildiyse ne mutlu bana ^^ dizinin 2. sezonu ne zaman başlar bilemiyorum ama geçenlerde 2. sezon için ufak bir tanıtım yayınlanmış .
    Bu arada son favorim National Geographic yapımı Genius. Her sezon farklı bir dahinin anlatılacağı dizinin ilk sezonu Albert Einstein ın hayatını anlatıyor.Tabi dönem yapımı olduğu için aynı yıllarda yaşamış diğer bilim adamlarından da ufak kesitler görebiliyoruz.Bilim seven varsa tavsiye ederim : ) Bu arada 2. sezon Picasso anlatılacakmış ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiyelerine her zaman kulak veriyorum biliyorsun. seni bir kore dizilerine alıştıramadım ona yanıyorum. yanıyorum yanıyorum.

      Sil
    2. evet yaa Kore dizisi izleyemiyorum ;ama yeni yayınlanan bir kore uyarlaması türk dizisi var; onun orjinalini çok merak ediyorum :)

      Sil
    3. kalp atışını mı izliyorsun yaaa..
      ona bir yazı hazırlamak istiyorum ama bir fırsat bulamadım. yerden yere vuracağım :))))

      Sil
    4. Evet; yazın izlenecek bir şey olmayınca,tanıtımları da merak uyandırınca başladım.'' yok artık bu az olmuş;abartsaydınız !! '' diyerek izliyorum.

      Sil

söz sizin...