10 Temmuz 2017 Pazartesi

Tufan Kayas Shoes

Biraz ayakkabı muhabbeti yapmaya ne dersiniz?
Haftaya başlamak için daha iyi bir konu bulamadım açıkçası.
Gözlerinizin parladığını hissediyorum; ahh biz kadınlar!!



Ayakkabılar ilk elime geçtiğinde instagram storieste paylaşmıştım. (Hala beni takip etmiyorsanız ayıp yahu🙈 neler kaynatıyoruz biz özellikle storyde)
Sorular gelince, ben bir de bunu blogda yazayım, dedim. Ancak geçenler de tekrar bir soru gelince geciktiğimi anladım.

Tufan Kayas Shoes ile tanışmam bir tavsiye üzerine oldu. Yoksa tabii ki ben de cesaret edemeyebilirdim. Ama bir yakınım alıp memnun kalmış sonra da çifter çifter almış. Arkadasları da.
Bunu duyunca böyle bir dürtü oluyor. Bilirsiniz o dürtüyü 😊



Beklediğimden çok daha güzel olduklarını söylemem lazım.
Üstelik ayakkabı konusunda ben tam bir cadıyım. Rahatlık her şeyden önce gelir.
Ve iade edemeyeceğim hiçbir yerden alışveriş yapmam. O sadece ayakkabı konusunda değil internetten aldığım her şeyde geçerli. Size de bunu tavsiye ederim.

Kışın hadi bi' nebze suni deri giyilebilse de yazın hiç çekilmiyor. Bu kötülüğü kendinize yapmayın.



Ayakkabılar %100 deri %100 yerli.
Tasarım işi. Yıllardır ayakkabı tasarlayıp markalara satan Tufan Kayas sonunda kendi markasını çıkarmak istemiş.
Son zamanların ideal topuk modasında. Hem sırtınızı destekleyecek hem de yormayacak ergonomik topuk. Biliyorsunuz doktorlar da dümdüz ayakkabıdan ziyade hafif topuk öneriyor.

Ay ne anlattım.

Son olarak şunu da belirtmek isterim ki, Türk malına sahip çıkın. Geçen izlediğim Refika şefin videosunda, Refika yerli muz tüketin diyordu. Ne kadar ince bir düşünce, ne kadar haklı bir yaklaşım.

Diyelim ki bir Türk malı bir kalem 3 liraya satılıyor. Yabancı bir marka gelip 1 liradan satmaya başlıyor. Ne yapıyorsun; haliyle ucuzu tercih ediyorsun. Ama sonra ne oluyor? Türk malı nasılsa satılmıyor diye artık üretmiyor. Böyle yabancı marka tek başına kalıp artık 5'ten satmaya başlıyor.
Türk mallarına sahip çıkalım. Sevgili Benim Hocam Ramazan Yetgin'in de kulaklarını çınlatmış oldum.
Bu kadar Türk malı demişken, alın verin ekonomiye can verin demişken Aylin'i de anmadan duramam :)

Ne diyorduk. Bakmadan geçmeyin:
Tufan Kayas intagram hesabı

Ayakkabılarımı nasıl buldunuz?
Sizin vazgeçemediğiniz modeller ya da markalar hangileri?

5 yorum :

  1. 39 Numero :)) Birde Design İtaly Yazıyor Ya Yani O ne demek ya İtalyan Modası demek mi ? Cahil Ben :) Bu Arada Ayakkabı Hariç Herşeyi Sordum :)) Ama Ayakkabı Modellerini Çok Beğendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 39 numara. ayaklarım yere sağlam basar benim :)))))
      taban tasarımları italyadan alınıp türkiyede üretiliyormuş. o yüzden varmış o yazı.
      kalite kız resmen ;)

      Sil
  2. Seyhanımm ya ben tam esnafing bilirsin beni hep yerli malı kazansın, pahalıda olsa bizimkiler kazansın modundayım :)
    Ayakkabılar çok güzel canım güle güle giyin :)
    Seviyorum seni

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. esnafing.
      bunu bana sen aşıladın resmen. hayranınım.

      Sil
  3. 39 numara ayaklarım için, 36-37 numara ayaklı arkadaşlarım dalga geçerdi. Yaşaşın, tek 39 numara ayaklı kadın ben değilim :d

    YanıtlaSil

söz sizin...