17 Temmuz 2017 Pazartesi

Miranda Kerr'in Gelinliği

Sizlerden gelen yoğun istek üzerine gelinlik yazılarıma bir yenisi daha ekliyorum.
Gerçekten bana yazmasanız mesela ben burada yazdığım düğünlerin yarısından habersiz olurdum.
Bu sefer benim tatlı Ferda'm Miranda Kerr'in gelinliğini sormuş.
Durur muyum?
Tez, dedim, bloğa yazı kona!
Bu arada bloga derken g nin yumuşaması ğ olması eftalmiş.


Miranda Kerr, Snatchat'in CEO'suyla evlenmiş. Snapchat hala var demek. Instagram stories ile benim için tarih oldu da..

Miranda çıplak poz vermekten gocunmayan Victoria Secret mankenlerinden olduğundan, elbette böyle son derece kapalı bir gelinlik beni çok şaşırttı.


Christian Dior gelinlik. Nasıl zarif, nasıl hoş, nasıl şık!
İnanılmaz sade. Less is more diye boşuna demiyorlar. Her santiminden kalite akıyor.
Cidden ben bu kaliteyi bu kadından beklemezdim.
Şu haliyle önceki imajını yıkıyor gözümde.

Tek bir korkum var, tesettür firmaları anında kopyalayacak bu modeli. Evlilik arifesinde olup gelinliğini seçmemiş muhafazakar kızlar birden bu modele yüklenecek.
O zaman şu modelin, kumaşın, duruşun kıymetini çok daha iyi anlayacağız. 

Ferda'nın bana bu yazıyı yazdıran sorusu ise şuydu:
Neden bu kadar kapalı bir gelinlik tercih etmiş? 
Sizce neden?


Bence o kadar güzel ki, moda diye balık form giymesine, taşa tuşa, orasını burasını açmasına gerek yok. 

Bu arada Düğün çekimini Vogue dergisi gerçekleştirmiş, yani yayın hakları onlarda demek oluyor bu. Vogue ne kadar isterse ne zaman isterse o kadar paylaşır, o yüzden de bu kadar az var fotoğraf var elimizde, şimdilik.

Beğendiniz mi?

10 yorum :

  1. Ben beğendim. Kısa kollu olsa daha mı iyi olurdu ki? diye düşündüm ama bilemedim ki belki iyi olmazdı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok iyi olmazdı bence. yetim kol belki. :)

      Sil
  2. Yine ben, yine yorumum.😂😂 Dün gece Instagram'da gördüm. Yan kısımdan çok güzel ve sade ama önüne dönünce olmamış dedim. Belki moda zevkin kötü bilemem ama böyle üst kısmının çok çok sadece olması ne yalan hoşuma gitmedi. Ama gelinliğin duruşu falan çok güzeldi. Böyle bir kadın için böyle bir gelinlik şok etkisi yaratıyor insana ama illa ki bir bildikleri vardır. Eşi hakkında da yorumsuzum deyip, sözü kısa kesiyorum. 😂😂 Ellerine sağlık. 😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rice ederim ne demek sizler için yazıyorum :))
      herkesin zevki kendine aslında kötü zevk diye bir şey olur mu?
      bence olur ama çok zorlamalarda olur.
      bize sökmez :)

      Sil
  3. bence de sebepleri aynen öyle canım, her zaman olduğundan farklı olmalı ve gelinlik dediğin gelini göstermeli diye düşünmüş..
    ferda iyi ki sormuş sende iyiki yayınlamışsın, bizde böyle gelinler hala var görmüş olduk.. bence örnek alsınlar canım kopyalasın herkes zira tesettürlüler için değil en çok da normal zamanda bile kolsuz giymeyip düğünde straplez gelinlik giyip damattan önce orasını burasını herkese sergileyen gelinlerden kurtuluruz :)
    sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahh o bacılarımız kızlarımız..
      ne zannediyorlar acaba..
      kendin olacaksın yakışanı giyceksin. bu kadar.

      Sil
  4. Canimsin Seyhan dergim olsa hemencecik seni editor yapardim. ☺😚 fena fikir degil bir wed dergisimi cikarsak ne konusu, ne okuyani bitmez.😁 Bence de gelinlik cok zarif😍😌 zaten kadin bir icim su masallah. İcine bir boneyle tam tesessur gelinligi, hatta duvagi az one ceksende olur nitekim bir tutam gorunen sac makbul simdinin tesettur!unde yani tespitinin altina imzami atiyorum. Bu aydinlatma icin ayrica tesekkur ederim. Cicekler, kokulu opucukler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wuuu öyle bi ünvanım olsa beni kimse de tutamazdı iyice atıp tutardım ne kadar hoş olurdu.
      öpücükler bizden ♥

      Sil
  5. instagramın keşfet bölümünde gelinliği görünce aklıma ilk gelen sen oldun ; Seyhan bunu görmüş müdür ? diye düşündüm. valla ben gelinliği sevdim. Dior kalitesi işte gelinlik su gibi akıyor..Gelin de su gibi :) Mikado gelinlikler sade olduğu için az tercih edilir.Kumaşın hakkını vermek taşıyabilmek gerek. Gelinliğin kopyalanması meselesine hiç girmiyorum.Bir de ben bu gelinliğin kilise için olduğunu düşünüyorum ; parti elbisesini merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kilise için olmasından ziyade ben çekim için bile olduğunu düşündüm.
      bi de vogue çekimiymiş ya. hem reklam hem düğün çekimi falan. çünkü ne nikah ne kilise başka bir şey düşmedi daha :)

      Sil

söz sizin...