29 Mart 2017 Çarşamba

Özdilek Karafırın

Karafırın'ı hepimiz biliriz.
Alanında önemli markalardan.
Önemli ve özenli.
Aynı özeni bütün şubelere gösteriyor olacaklar ki Özdilek alıveriş merkezindeki şubeleri bile butik cafe tarzında döşenmiş.
Alışveriş merkezi gibi hızlı tüketilecek yiyeceklere odaklı yerde bile böyle bir mekan bize hemen, niye başka yerde oturalım ya şurada keyfimize bakalım, dedirtiyor.

Dekor önemli ama arkadaşlar biliyorsunuz böyle mekanlara gidip sıcak çikolata-soğuk çikolata adı altında çok nesquik içmişliğim ve, ne olur sadece dekorla sınırlı kalmasanız, demişliğim var.
Buranın yeme içme kısmını eleştirip övecek bir şey yemedim tabii onu da söyleyeyim ama mekanı çok sevdim, e tatlım da güzeldi yani.


Çok hoş, değil mi? Gerçi görseller çok yetersiz, farkındayım.

Yazı ve görüntü eski arkadaşlar, onu belirtmeliyim şu noktada. O gün Şahika'la sinema sonrası mekana bayılmıştık. Ama az fotoğraf çekmişim. Belli ki yine Şahika'dan alırım düşüncesi varmış kafamda :)
Hele şu efsane köşede beni efsane bir çekişi var ki Şahika'mın, paylaşmasam olmaz.
Gerçi hatırlayan çıkar mı bilmem, vaktiyle ig hesabımdan paylaşmıştım.
Hala çok seviyorum. Nasılım? 😎

8 yorum :

  1. Ama ama o tatlı ne kadar güzel :( Diyet yapmaktan vazgeçirtir yeminlen:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yo yo diyet tatlı bu zaten hafif bir şeydi kalorisi olduğunu sanmam :)

      Sil
  2. Nerde ki tam olarak burası :)
    Böyle ferah yerleri seviyorum.
    Tabi sıcacık olması da gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leventte özdilek Avm var ya orada işte.

      Sil
  3. davetkar bir fotoğraf! süper

    YanıtlaSil
  4. Ayy canım o güne götürdün beni, ne güzeldi :) Yine gidelimm ❤️

    YanıtlaSil

söz sizin...