18 Kasım 2016 Cuma

Tüyap'ta Sizi Bekleyen Sarah Jio


Geçen yıl Tüyap Kitap Fuarında Sarah Jio rüzgarı esmişti hatırlarsınız.
Pena Yayınlarıyla Jio görülmemiş bir imza günü gerçekleştirerek, akıllara kazındılar adeta.
Bu yıl ise yine ilk kez Türkiye'de çıkan kitabı Kelebek Adası, orijinal adıyla Back To You, yine ilk kez Tüyap'ta kitap severlerle buluştu.

Ben de, acaba ne okusam, diye düşünürken, kitap çıktı ve bana da yine okunacaklar listemi alt üst etmek düştü.
Bu aralar çok yavaş okuyorum ve bana ilaç gibi geleceğini düşünüyorum. 😊
Üstelik şimdiden, "nasıl, okudun mu, alayım mı?" diye sorular geliyorsa, benim zaten okumamak gibi bir seçeneğim olamaz.

Sırf sizin için arka kapak yazısını bile okudum.
Beklentimi arttırmasın, konu kafamda şekillenmeye başlamasın diye  kolay kolay arka kapak yazısını okumam.
Ve bak arka kapak yazısı da hoşuma gitti gördün mü?
Bu arada ben bu satırları yazarken Sarah Jio'u özlediğimi fark ettim, ne dersiniz seneye gelir mi?



Mavi kelebeklerin hikâyesini bilir misiniz? Mavi kelebekleri her yerde göremezsiniz. Oldukça nadir görülürler. Sabah uyandığınızda, “Bugün mavi kelebekleri görmeye gidiyorum,” diyemezsiniz. Siz onları değil, onlar size bulur. Efsaneye göre bu kelebekler, değişimin habercisidir. Olur da gündoğumunda yolunuzu bir mavi kelebek keserse, bilin ki artık hayatınız eskisi gibi olmayacaktır. Ne hayatınız ne kaderiniz ne şansınız... Artık bildiklerinizi unutun. Belki bambaşka biri girer hayatınıza. Belki bambaşka bir yerde uyanırsınız. Ya da ilk kez adımınızı attığınız bir yerde kendinizi hiç olmadığınız kadar huzurlu ve evinizde hissedersiniz. Kaybolurken bulunursunuz. Geldiğinizi sanarken gittiğinizi görürsünüz. Hayata başka bakarsınız mavi bir kelebek kanat çırptığında, çünkü size başka bakıyordur artık hayat.



“Sarah Jio, beklenenin üzerinde bir kitapla karşımızda. Okurken, kıyıya ulaşmak isteyen bir yolcu gibisiniz, her zamanki gibi bütün kalbi çevreleyen bir aşk... Kitabı bitirdikten sonra etkisinden çıkamayacaksınız. Gördüğünüz her kelebek size ‘Kelebek Adası’nı hatırlatsın ve umudu hissettirsin.” 

- Berna Saray / SarahJioTurkey

Bu sefer Arka kapakta ben yokum diye paylaşmayacağım sanmadınız herhalde😎 Sevgili Berna (instagram sarahjioturkey sayfası kurucusu ve başkanı 😉 ), Tam bir Jio hayranı, nasıl da merak ettirecek bir yorum yazmış.
Bize de okumak düşer gençler.
Haydi  bu hafta sonu aldığınız kitaplar arasında bu kitap da olsun beraber okuyalım.
Benden önce okumayın ama kıskanırım 🙈

Neredeyse unutuyordum, Sarah Jio, bu cumartesi (19.11.16) telekonferans ile tüyap'ta sevenlerinin sorularını yanıtlayacak. Sevenlerine duyurulur 💖

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

söz sizin...