7 Aralık 2015 Pazartesi

Bülent Ersoy'un Yeni İmajını Beğendiniz Mi?

Gün geçmiyor ki Bülent Ersoy bizi şaşırtmasın!
Kâh makyajıyla, kâh makyajsızlığıyla..
Bu seferde 7 saatte kuaförden çıkmamak kaydıyla ulaştığı saç rengiyle gündemde.


İnanmıyacaksınız ama ben beğendim.
Bana benzemiş.
Benim saçımın doğal hali bu zaten, mutlu oldum. İnsanlar bunun için saatlerini ve paralarını harcıyorlar Seyhoş ne ballısın, diye keyiflendim.
Yapılan eleştirilere kulak tıkadım, yoksa üzerime alma olasılığım yüksekti, üzerime alsaydım çok bozulabilirdim, en iyisi görmezden gelmekti.

Bülent Ersoy'u bu beyaz- siyah saçlarla görünce sizinde aklınıza 101 Dalmaçyalı filmindeki Cruella gelmedi mi?
Acaba böyle demek Glenn Close'a hakaret sayılır mı? Kendime benzetmek hakaret olmuyo da Glenn Close' a neden hakaret olsun? Asıl bu bana hakaret olur :P

Bahsetmişken görsel de koyalım, benim aklıma direkt bu karakter geldi. Ama bu filmdeki kostümler bir harikadır!!
Bülent Ersoy'unki ise korkunç. Basit, banal.
Giysene siyah bir şeyler, gothic tarzına uzak değilsin nasılsa bi' bütünlük olsun duruşunda.
Ama yoook..

Kopyalama olunca bir şeyler hep eksik, hep yanlış duracak işte böyle.

7 yorum :

  1. Sabah haberlerde gördüm bende ilk defa. Bursada konseri varmış...
    Bende diyorum bu kadın kime benzemiş diye hakikaten yaaaa kötü Cruella bu :)))

    YanıtlaSil
  2. Son fotoğrafta gözlerim açılıverdi ^^

    YanıtlaSil
  3. Benim de aklıma direk Cruella geldi ama o kadar haklısın ki bari kıyafetin koyu renkte olsun yok bacım bunlar illahi uyumsuz şekilde giyecek... Ne diyelim güle güle kullansın saçlarını :)

    YanıtlaSil
  4. Töbe bismillah diyorum önce resmi gördüm ya.
    Bende saçımı koyu mat mora boyayacağım biraz zaman geçsinde:)
    Renk güzel ama:)

    YanıtlaSil
  5. Her şeye tamam da o ruj nedir öyle :) ben saçlarını beğendim değişik olmuş yakışıp yakışmadığı konusuna ise hiç girmek istemiyorum :)

    YanıtlaSil
  6. Evleniyormuş birde :) bende onu duydum

    YanıtlaSil
  7. Aslında beyaz saç modasına destek vermemiz lazım böyle giderse her hafta saçımı boyatmam gerekecek bıktım bu beyazlardan:((

    YanıtlaSil

söz sizin...