12 Mart 2015 Perşembe

Yeni Nesil Radyatör

Bizim evdeki kalorifer petekleri eskiden renkliydi. Evin rengi değişince peteklerde klasik beyazlara geçti.
Ancak bir video izledim ve keşke daha evvel izlemiş olsaydım diye düşündüm.



Bu yeni nesil radyatör diye tanıtılan petekler evinizin dekoruna, estetiğine uygun olarak renkli olabiliyor. Siz de görün bilin istedim.
Ama tabii beni bilirsiniz sadece renkli olma fikri cezbetmez beni.
Bir de çevreci dediniz mi can evimden vurursunuz. Kim daha az fatura ödeyip bir de dünyayı kurtarmak istemez ki?!
Bakımı ve temizliğinin de kolay olması da cabası.

Siyah kalorifer peteği fikrine ise bayıldım. Artık kimse evini koyu renk döşemiyor gerçi ama... Siyah sevgimizden de öyle kolay vazgeçemiyoruz.

Bu Seyhan ne anlatıyor, şu alüminyum radyatörlere yakından bakamaz mıyız? diyorsanız, linklere tıklamanız yeterli ^.^

4 yorum :

  1. Antalyada yeni yapılarda petek var eski yapılarda peteklere uygun değil :/ gün ısısı diye doğa dostu bir şey kullanıyorlar. Isınmak içinde hep klima. Ankarada olursak bende siyah isterim antalya da olursa kısmet bakalım nasıl bir evde olacağızzz ama fikre bayıldım :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok ilgincime gidiyor kalorifersiz bir şehir :D
      merak ediyorum antalyayı adanayı sırf bu yuzden :D

      Sil
  2. O eski peteklerin temizlenmesi illet bir şeydir zaten.
    Ama döküm kalorifer petekleri gibi hiç biri ısıtmıyor sanki...
    Görsellikleri hoş, ona sözüm yok;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadarını bilmiyorum denemek isterdim :)

      Sil

söz sizin...