24 Kasım 2014 Pazartesi

Tatlı Sır

Bu kitabı bir günde okudum.
Nasıl okudun?, demeyin belim ağrıyordu yattım, okudum bitti.
Bel ağrıma iyi geldi kısaca.
Hastaysanız, canınız sıkkınsa, başınız ağrıyorsa, ayağınızı burktuysanız reçetenize bu kitabı yazıyorum. ^.^

Ama bi' dk!
Tatlı Bela'yı bilirsiniz?
Arkasından Ayaklı Bela ve Belalı Düğün gelmişti hani?
Heh işte oradaki Travis Maddox'un abisi esas oğlan bu kitapta.
Bağımsız da okunabilir ama bence bağımsız okumayın, okuyanlar devam etsin.
Biraz tanıdık bir hikaye. Zorlu bir kız -dolayısıyla insan gıcık oluyor ve acayip aşık bir Maddox erkeğimiz var.

Kitabın kapağını çok sevdim! Çok iç açıcı değil mi?
Ayraç her zamanki gibi pek şirin. Tebrik etmek istiyorum Yabancı Yayınlarını bu ayraç hassasiyeti için ama dediğim gibi pek ihtiyacım kalmadı :)


Kitaba adını veren sır son dakikaya kadar ortaya çıkmıyor.
Hatta dedim ki, ne yani sırrı bize söylemeyecekler mi?
Sonra o sondaki diyaloglar, amaan ne aptalca geldi, bir de sırrı öğrenemedim ya sinirlendim biraz, sonra en son sayfa; tepki aynen şu oldu "OHA!"
Geri dönüp o aptalca gelen diyalogları tekrar okudum, haliyle hiç de aptalca değilmiş.

Jamie McGuire'in diğer kitaplarını da (Providence üçlemesi) okumayı planlıyorum, bakalım ne zaman..
Şeyi merak ediyorum, bunu planlı mı yazıyor yoksa Maddox'lar tuttu diye devam mi ediyor? Mesela Maddox'ların diğerlerini de tanıma şansımız olacak mı?
Bunu bilsem biraz daha dikkatli okurum. Cami ve Trenton hakkında önceki kitaplardan kaçırdığım bir şey oldu mu merak ediyorum doğrusu..
Okumayanlar dediklerimden bir şey anladı mı, bunu da merak ediyorum :D

Hadi yine iyisiniz, listenize bir sürü kitap ekledim :P

6 yorum :

  1. #canımseyhan listem gittikçe kabarıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seçici olcaksın miss jasmineee :D sana güveniyorumm

      Sil
  2. şimdi datlum hemen söyleyeyim providence olayına girme, ben ettim sen etme. ilk kitabı okudum ve berbattı. tatlı sır da büyük beklentilerimin olduğu bir kitaptı ama bu da fos çıktı. sonunu okurken (en sonuna gelmeden), ben anlayamadım herhalde gerizekalıyım, olmazsa bitince datlum'a sorarım dedim. neyse gerek kalmadı. yani buradan ne anlıyoruz; bu jamie hatunu bir travis'i adam gibi yazmış. ah travisim yaa..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaa kuzenim okumuş pek sevmiş.
      beklentin yuksek diye begenmemişsin ben de sadece tatlıbela ile çok benzeştiği için bi hayal kırıklığı yaşadım yoksa iyi gitti :)))
      ama travsi cok baska ^^

      Sil
  3. evet ya liste kabardıkça kabarıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okumak istediklerimin yanında okuduklarımın esamesi okunmaz, o derece azlar ki :(

      Sil

söz sizin...