7 Kasım 2014 Cuma

Tüyapçılara Kitap Listesi!


O kadar kitap okuyup yorumluyorum hala bana kitap soruyorsunuz ya..
Hiç kızmıyorum.
Kızar mıyım size hiç?! Netice okuyacaksınız sorun tabii bin kere sorun yeter ki insanlar okusun.
Hatta bakınız, şu kitabı not alayım hay Allah kalem nerede, diye aranırken not almayı unuttuğunuz falan olduysa diye sizin listenizi de ben hazırladım.

Ben listeci bir insanım, her şey için her yerden listem çıkabilir diye demişimdir, konusu geçmiş olmalı. Sizin için de liste yapmışım çok mu?!

Sadece ufak bir uyarım var.
Ben cidden en sevdiklerimi yazacağım.
Herkese hitap eden şeyler değil yani. Benim zevkimi bilenlere, kendi zevkine yakın bulanlara yönelik bir liste.
Zaten detaylı bilgi için kitabın ismini tıklar kitap hakkında bilgi alabilir, bana güvenmiyorsanız ama yine de ilginizi çektiyse falan başka başka bloglara da bakabilirsiniz tabii.

Uyarımı da yaptığıma göre benden günah gitti.

Tüm okuduklarımın içinden değil son okuduklarımın içinden seçeceğim kitapları genelde.

1- Yıldız Tozu

2- Kara Kış Beyaz Düş

3- İffet-i Kalp

4-  Cennetin Rengi

5- Kardeşimin Hikayesi

6- Aynı Yıldızın Altında

7- Fırsatçı (Bu bir seri 2. kitabı Tehlikeli Kızıl ve üçüncü kitabı Hırsız -üçüncüyü daha ben de okumadım ama bence en iyisi o olacak :P-)

8- Romantik İroni

9-  Anne


On Kitap önermeyi planlamıştım, onuncuda tıkandım. Yabancı Yayınlarının genç-yetişkin türü kitaplarından biri mi olsaydı bu sırada, yoksa bir Jane Austen klasiği mi? Vefa Enver serisinden bir kitap mı, yoksa sevgili arkadaşım Debbie Macomber mı yer almalıydı?

10- Geçmişin Gölgesinde Aşk (Bu kitap çok sevdiğim Aşk Adında Hayat isimli kitabın devamı)

Bu sene okuduklarımın içinden bir deste kitap.  Aslında sene sonu böyle bir liste yapmak istiyordum ancak, değil mi ki Tüyap geliyor, değil mi ki kitap alasınız var, o zaman neden erteleyelim?

Bu listeye İclal Aydın Bir Cihan Kafes ve Murat Menteş Ruhi Mücerreti eklememek için kendimi zor tuttum. Bu ikisi geçen yılın "en sevdiklerim"in başında geliyordu.
Hadi bonus olarak onları da ekleyeyim.

Bol okumalı, keyifli günler.
Memnun kalırsanız her yıl size böyle bir kitap listesi çıkarırım :)

11 yorum :

  1. Seyhancım bir kaç eksikle listenin tamamını okumuş bulunuyorum.Şuan elimde Geçmişin Gölgesinde Aşk var.Ha bir de hiç Vefa Enver okumadım ben.Ben de liste yaptım hazır nazır bekliyorum.Şimdilik 10 tane oldu bakalım bu yıl neler alıp döneceğim.Bazen listeden saptığım ya da eklediğim oluyor.Ama çok iyi oluyor stoklu olmak.Bu bitince ne okuyacağım diye düşünmeden diğerinin heyecanı sarıyor.Gerçi konu kitap olunca ben hep aynıyım.Kıyafet almaktan bile daha keyifli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. neler aldın neler aldın?
      cevabım geç oldu almışsındır şimdiye dek :D

      Sil
  2. Tüayapa gitseydim hemen listeni not alırdım ama ne yazıkki gitmiyorumm :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen daha yakınsın benden oysa ki..
      biz de online alırız.

      Sil
  3. O zmn belki tüyapta karşılaşırız diyorum😉

    YanıtlaSil
  4. Okumazmıyız Seyhan. Lakin yetişemiyoruz senin hızına:))) Hangi diziyi seyretsem, hangi kitabı okusam şaşırıyorum valla:))) Ama sen gene de yap listeni hatta best on yap. Bari ilk 3 ü 5 i okumaya çalışırım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay yok öyle deme çünkü hiç öyle değil.
      çok az okuyorum bu ara hiçbir şey izlemiyorum :(
      ama izlediğim zaman size yetişirim :D

      Sil
  5. Kocaeli Kitap Fuarını bekliyorum ben de :( Tüyap'a gidenlere selam olsun :")

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o fuarlar daha güzel oluyo diyolla ;)

      Sil
  6. Tüyap'a gidemeyen bir gariban olarak yazını acı ve hüzün eşliğinde okudum efenim........ Bu durum beni ziyadesiyle üzüyor fakat elden gelir birşey yok mesafeler acı verici :D

    Not1. Aşk ve Gurur adında bir film izledim nedense sürekli sen geldin aklıma^^
    Not.2 Biliyorum mimleri çok sevmiyorsun ama yine de mimlendin :))

    YanıtlaSil

söz sizin...