2 Mayıs 2014 Cuma

Usagi Droppu

Ne kadar çabalarsam çabalayayım ben güncel olamıyorum.
İzler izlemez dizi veya film yazısı, okur okumaz bir kitap yazısı yazamıyorum.
Anladınız değil mi, filmin izleyeli biraz oldu. Ancak bahsedilmeden geçilecek bir film değil.
Usagi Droppu


Dedesinin ölümünden sonra ortada kalan gayrı meşru çocuğa aileden kimse sahip çıkmayınca acıyan torun, dünyalar tatlısı kız çocuğunu yanına alır.
Ama bir çocuk sorumluluğu kolay olmayacaktır.
Bir tatlılar bunlar, bir tatlılar.. izlemelisiniz. Kız çocuk muhteşem zaten. Bu uzak doğulu çocuklarda manyak bir oyunculuk kabiliyeti var bence. İzlediklerimden biri de kötü olsaydı bari.
Bu arada uzak doğu diye vurgulayıp duruyorum çünkü Kore değil Çin yapımı :) -da değil Japon yapımıymış!
Animesi de varmış ^.^

O kadar tatlılar ki, bulduğum her görseli kullanmamak için zor tuttum kendimi.

Hazır Çin yapımlarından bahsetmişken şu filmden de bahsetmek isterim:
The Joy Luck Club


Amerika Çin ortak yapımı filmde konuşmalar Çince ve İngilizce.
Kısaca anneler ve kızların öyküleri diye özetleyebilirim konusunu. Doksanlı yılların kaliteli yapımlarından. Yer yer azıcık yavaş olsa da, kuvvetli hikayeleriyle izlenilesi.
Yalnız çekik gözlülerle arası olmayanlar karakterleri karıştırabilir, bunun uyarısını yapayım :)

14 yorum :

  1. Usagi Drop Japon yapımı diye düzeltmek isterim :) İki filmde ayrı ayrı çok güzeldir. Uzakdoğulu çocuklar tam yemelik ya insan nasıl bu kadar şirin olabilir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. senin düzeltmenden sonra ben de kendimi düzelttim teşekkür ederim :D

      Sil
  2. hemen koşuyorum Usagi Droppu'u izlemeye :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izledim canım ama iş arasında dönüp yorum yazamadım..
      bayıldım valla hafta sonu gördüğüm herkese özet geçtim,
      bu hafta izleyeni çoğalır bu filmin :)

      Sil
  3. değişik bi kurgu merak ettiiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence sana bunun animesini izlemek yakışır :D
      içimden geldi!

      Sil
    2. Kitap listeleri, dizi listeleri, film listeleri, gezip görülecek yerlerin listeleri, yapılıp tadına bakılacak tariflerin listeleri.. İç güveysinden hallice! Ne olacak halimiz bizim? :))

      Sil
    3. demek ki hiiiç boş vaktimiz yok ne güzel ^.^
      :*

      Sil
    4. Hahahahahha :D tamam madem içinden geldi animesini izleyimmm

      Sil
  4. Merhaba senin yüzünden iş arkadaşımla günlerdir 49 Gün'ü izliyoruz. Kaptı götürdü bizi:))) Daha önce hiç kore filmi izlememiştim, her dizi de 1 saat sürüyor, ama çok beğendim. Teşekkürler:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu tarz yorumlara ne kadar sevindiğimi bilemezsin!
      çok mutlu oldum. bitince haber ver bu sefer neşeli romantik bir dizi önereceğim ^.^

      Sil
  5. Listeye ekleyecegim bu arada liste sayende 5 sayfa:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen bir de bendeki listeyi gör. ama bak şimdi kalkıp bir tanesini eksilteceğim :D

      Sil

söz sizin...