9 Mayıs 2014 Cuma

Didem & Semih {Düğün Albümü}

Uzun zamandır albümlerden bahsetmemiştim.
Oysa albümleri unutturmayacak bilek ağrısı çekiyorum.
Allah grafikerlere, photoshopçulara yardımcı olsun. Onlar her an bu işin üstündeler nasıl bir ağrı çekiyorlar düşünemiyorum bile.
Ben biraz dinlenince, bir de içime sinen bir albüm olunca ağrılarımı unutuyorum en azından.


Tarihe dikkat.
Bu kadar zamandır albümsüzlermiş meğer, iyi ki ben varmışım.
Teslim edene kadar zevkle baktığım bir albüm oldu. Maşallah pek de güzeller anacım ^.^


Albüm yaptırmak isterseniz seyhanc@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.
Hayırlı cumalar, Mutlu hafta sonları.

16 yorum :

  1. çok güzel olmuş. senmi yapıyorsun bu albümleri?

    YanıtlaSil
  2. süper olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Seni mimledim.Cevaplarsan sevinirim. Sorular blogumda. Bu arada bana bir güney kore dizisi tavsiye edecektin. 49 gün bitti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mim için teşekkürler.
      sana önereceğim çok dizi var ama en önce bence personal taste izlemelisin.
      tatlı mı tatlı bir romantik komedi. ilk bölümlerde sarmazsa biraz sabret ^^

      Sil
  4. ellerine sağlık pateteslı hersey nefs oluyor*-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))
      güzel bircancımmmm
      öpüyorum senii ^^

      Sil
  5. öhm! photoshopçu demeseek :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok ben genel olarak şey etsin diye sey ettiydim ^.^

      Sil

söz sizin...