21 Ekim 2010 Perşembe

Top 5

Bir mim gelmiş essra ve pinkyden
Diyor ki; en çok okunan 5 yazınız nedir?
Nerden bileceğiz peki, en çok hangi yazımız okunmuş?
Kolayı varmış bloggerın sunduğu.
İstatistikleri tıklayıp görebiliyorsunuz.
Ben geri sayım yapmak istiyorum :)

5- I'm Sorry, I love you.
Bir Güney Kore dizisi.
Ağlayarak sonunu getirmiş, diziyi çok sevmiş, esas oğlana bayılmıştım :)

4- Bir Kaç Film İzlemiştimde.
Bu yazımda izlediğim 7 filmden bahsediyorum.
4 sırayı nasıl haketmiş.. Bilemiyorum :)

3- Coffie Prince.
İzlediğim son güney kore dizisi.
Sevenlerinin çok olduğunu biliyorum hemde başlık ilginç gelmiş olabilir :D

Zirveye geliyoruz!

2- Blair Waldorf.
Bu yazı bir Blair Waldorf eleştirisidir :D

1- Serena Van Der Woodsen.
Bu yazı ise Serena'ya olan hayranlık belirtir.

Açıkçası bu mim benim moralimi bozdu:)
En çok bunlar mı okunmuş?
Bu mudur yani?
Bu?
B?

:P

İçimden bu görsel koptu:)

37 yorum :

  1. o zaman Nil Karaibrahimgil'den bir şarkı geliyor --> Bu mudur? :) Como gölü kıyısındaki evinden bizi dinleyen George'a gelsin bu şarkı.

    YanıtlaSil
  2. içinden gelen yüz ifadesine kurban olunurrrrr! :)))

    YanıtlaSil
  3. Ah kahkaha attırdın bana durduk yerdeee!! :))

    YanıtlaSil
  4. bana da çok garip aramalarla geliniyor ve öylesine yazılar çok okunuyor. neye göre bilemiyorum ama öyle :)

    YanıtlaSil
  5. ne güzel işte...
    neden hayalkırıklığı anlamadım...
    ama ben herbir paçası ayrı bir şey olan kot macerasını beklerdim bu 5'de doğrusu:)

    YanıtlaSil
  6. ben bu blogun top 5 ni siralasaydim tablo bambaska oludu:)
    kitap ve seyhanca yazilar zirveyi paylasirdi:)

    YanıtlaSil
  7. oyy oyyyy ne görsel, vallahi benimde içimden birşeyler koptu:))))

    YanıtlaSil
  8. böyle mime can kurban yahu :) çok güzel bir liste olmuş..

    YanıtlaSil
  9. Ahhh george clooney hastayım ben buna bee içinden de ne güzel şeyler gelimiş;)))

    YanıtlaSil
  10. yerim senin görselini ben:) dünya ahiret eniştem olsun, george bak çocuk yeter akllı ol bekletme seyhanımızı daha fazla aaaa

    YanıtlaSil
  11. Yakışıklı adam vesselam !!!
    Ama onu en çok ER acil serviste seviyordum,filmlerinin hiçbirin sevmedim,ya da beğendiğim varsa aklımda kalmamış hiç???

    YanıtlaSil
  12. Hehe süpermiş! :)
    Şimdi ne mi yapıyoruuuuz, sırayla bu yazıları açıp okuyoruuuuuuuz!

    YanıtlaSil
  13. bu mudur derken! daha iyileri olamazdı hepsinide okudum.çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  14. :) Blogunu kore filmleri icin hazirlasan sanirim cok daha okuuyucu olucak:)Bu arada burada koreli dolu.Sana yonlendiriyim de garipler yalnizlik hissetmesinler:)
    Him George bu kadar yakisiklimiymis ya.Abim olsun:)

    YanıtlaSil
  15. Bencede bu mudur?? :)) George yine her zamanki gibi cok karizmatik cikmis :) Dun bir ogrencime hocasi bir artistin hayatini yazin demis ingilizce. Benden yardim istedi. Ben de George'un hayatini yazdim :) Aklima sen geliyorsun hep George deyince ama bu boyle olmamali yani. George kamu mali :)

    YanıtlaSil
  16. içinden kopan resim beni de alıp kopardı vallaaaa

    YanıtlaSil
  17. ben o yazilari hatirlamiyorum ama koreyle ilgili olan her yazini hatirliyorum nedense =D =D

    YanıtlaSil
  18. Şimdi fasit bir daireye girecek bu yazılar ama, burada "En çok okunanlar" diye lanse edildiler ya, daha da çok okunacaklar, arada olan George'a olacak:(

    YanıtlaSil
  19. Bi şey yapabilirdin.En çok okunanları değil de en çok okunmasını istediklerini ön plana çıkarmak için felan :) Bir nevi hile.

    YanıtlaSil
  20. Ahh daha benim bayıldığım nice yazın vardı, insan birini bari araya sıkıştırıverirdi....

    YanıtlaSil
  21. ah bu görsel kalbimi hoplattı ayol : )P çok tatlı yüz ifadesi için konulmuş olsa da :)

    YanıtlaSil
  22. Hımm rica ederim Seyhancım :D :D

    YanıtlaSil
  23. Nazo, başlıkları özenle seçmek mi gerekiyor? sanırım öyle :)

    Cep Aynası, bir favorin olmasına sevindim:) o tarz yazılar ön plana çıksaydı daha memnun olurdum ne biliyim :)

    Nergiscem, senin top 5 in beni daha çok memnun ederdi demek ki :)

    Chilek, gönlümüz gözümüz açılsın istedim :D

    FKH, mimi kimsye göndermemişim moral bozukluğundan :P
    e begendiysen yaz sende ;)

    Zeynep, :) bi renk geldi sayfaya bi şenlendi etraf sanki di mi :)

    YanıtlaSil
  24. Tarih84, aa valla perişan oldum beklemekten beni duymuyor bari snei duysun :)

    Özgür, acil servis başkadır, ama one fine day de güzel ya. ben ordan sevmeye başlamıştım :)

    Modafobik, sen okuyasın diye o yazılar ;)

    Kendimce, sanki daha iyi yazılarım var gibime geldiği için.. ama teşekkür ederim ;)

    Nihalaslı, george clooney.. eşsizdir yaa:D evet eme enişten olarak kalsın :D
    güney kore yazılarım okunsun değil tavsiyelerime uyulsun istiyorum :))

    Semra, kiefer dururken george mu? etkilendim :D kendine saklıyorsun di mi sutherland ı :)

    YanıtlaSil
  25. Cherryblossomgirl, :) amaç oydu zaten :))

    Sena, ama tarzın değil, bene bunu hatırlıyorum :D

    Coşkun Hürsel, düşündüm bir hile yapayım dedim ama içim el vermedi:D eski yazılar birde ilginç.. gittikçe daha çok okunmama gerekirken :)

    FD, mime fesat karıştır diyorsun yani.. nasıl yapardım bunu nasılll:))
    şöyle bir şey var bu başlığa tıklanıp okunanlar. hani eminim anasayfaya girip yazıları okuyanalr vardır diye teselli ediyorum kendimi :P

    Reyhane, böyle söylemen içimi ferahlattı çok saol ;)

    Mine, çok tatlı dii mii :)))

    La Fea, yeni bir istek bekliyor seni.. görsel ararken karşılaştım çok ilgimi çekti :)

    YanıtlaSil
  26. Senin bu gorgiye olan hayranligin beni pek bir kikir kikir ediyor Seyhan =))

    YanıtlaSil
  27. Bulup gelcem şu Clooney i senin için balım,kulağa zor gelebilir azmim artıyo günden güne :D Öpüldün :))

    YanıtlaSil
  28. yakışıklınla ililgi çok yazdığın için dağılım olmuştur istatisliklerde canım :)) yoksa tabii ki favorim o yazılar :)))))

    YanıtlaSil
  29. eridim bittimm bu adam cok yakısıklı ya :)

    YanıtlaSil
  30. hımmm içinden neler kopuyor öyyyle bakim.çok yakışıklı hakkını yememek lazım adam süper

    YanıtlaSil
  31. Yok! Ne kendime sakliycam. Kapan kapmistir zaten Kiefer'i :) Icimden George Clooney geldi. Oyle yaptim :)

    YanıtlaSil
  32. Merhaba seyhancım :) Bir başka "mim"e ne dersin ????

    http://0cherryblossomgirl0.blogspot.com/2010/10/yollarn-ustasym-jaguarn-hastasym.html

    sevgiler ...

    YanıtlaSil
  33. PeriTozu Fotograf, inan elimde değil.. aşk bu :)

    Taze Kahvem, ne kaçırdığını bilmediği için acıyorum ona hatta :D

    Burcu, :) öyle olsa gerek haklısın :P

    modda twin, he ya :)

    Mintinin mutfağı, ahh ahh :) süper, evet!

    Semra, çok kabullenmiş gördüm seni :D

    Cherryblossomgirl, eyvallah ;)

    YanıtlaSil
  34. Benim top 5'im:

    5. Küçük Erkan, 4. Bob Hope Humanitarian Award, 3. 62'den Tavşan Olma Planları, 2. Nussknacker Yerken, 1. İncir :)Öperim kuzumu.

    YanıtlaSil
  35. Yeşim, bunlar neredeyse benim favorilerim!
    mest ettin beni!
    çok teşekkür ederim ;)

    YanıtlaSil
  36. A evet canım;
    One fine day!!!
    O kadar da düşündüm olmalaı mutlaka 1 tane diye ,doğru orda da çok hoştu :)

    YanıtlaSil

söz sizin...