30 Mayıs 2020 Cumartesi

Selfmade

Aaa ben bunu yazmamış mıyım?
Halbuki çok oluyor izleyeli.

Mini dizileri çok seviyorum. İzliyorsun ve bitiyor.
Film gibi ama daha.. hmm.. ne demeli.. Keyfi uzun sürüyor.

Üstelik gerçek yaşam öyküsü!
İşte bu, üstelik de güçlü kadın hikayeleriyse bayılıyorum.


Madam CJ Walker'ın gerçek yaşam öyküsü.
Madam'ı Octavia Spencer canlandırıyor. Zaten bu kadının hangi işi kötü ki?
Ben de onun adını görünce bir bakayım diyerek izlemiş bulundum.

Bana bazen dizi / film tavsiyesi soruyorsunuz. Eskisi gibi dizi önermeye gönüllü değilim. Karşı tarafın zevkini, neleri izleyip izlemediğini de bilmiyorum ki çoğunlukla.
Bu diziyi denk geldiklerime öneriyorum.
Siz de aklınıza yatan bir diziyi / filmi kaydedin, ihtiyaç anında kimseye sormadan izleyiverin :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

söz sizin...