20 Mayıs 2020 Çarşamba

Almaya'da Yaşam | Eğitim | Karantina ve daha fazlası...

Davulun sesi uzaktan mı hoş gelir yoksa gerçekten de hoş bir çalgı mıdır davul?.. Davullarımız...
Tamam bu atasözü bu video için cuk otursa da atasözünü biraz açmaya çalışınca hoş durmadığını kabul edebilirim.

Aslında konuğum eski bloggerlardan.
Aranızda mutlaka tanıyanlar olacaktır. Hatta belki onu tanıyıp beni tanımadığı  halde videoyu izleyecekler de olacaktır.

Kendisine ilham perim diyorum, çünkü senelerdir, onun peşindeyim.
Misal en yenisi, bu, arkadaşlarla ortak çektiğim videolara ondan ilham alarak giriştim:
Biz Aylin'le podcast çektik. O Almanya'da ben Türkiye'de.
Ya ben de videolarımı birileriyle çekebilsem.. böyle uzaktan da olsa.. derken evet teknolojinin bunu mümkün kıldığını öğrendim ve başladım.

Tamam çok uzattım ama bir girişe ihtiyacım vardı.



Neredeyse ilk 15 dakikaya hiç dokunmadan yayınlıyorum, ve biz Aylin'le bir saat konuşmuşuz.
Aslında 2 sa konuşmuşuz ben bir saatini kaydetmişim:)
Yani şunu demek istiyorum arkadaşlar devamı gelecek.

Aylin'in podcast linkini yukarıda verdim ama yine belirteyim, spotify uygulamasından ya da web adresinden "uzaylılarla konuşan kız" diye aratırsanız tüm podcastlerine ulaşabilirsiniz.
Belki içinden biri, size, diğerlerinden biraz daha tanıdık gelir.
(Kendimi kast ediyorum arkadaşlar :) Neyse riske atmayayım 22. podcast konuğu benim )

2 yorum :

  1. Bu yazıyı okuyan teknoloji cahili podcast neymiş diye arştırmaya gidiyor. Bir ara gittiği yerden dönerse videoyu izleyecek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. est. bende telefonumda olmasında rağmen seneler sonra podcast neymiş ki diye öğrendim. sonrasında bir de konuk olmak varmış.

      Sil

söz sizin...