14 Şubat 2019 Perşembe

Organize İşler 2 | Sazan Sarmalı


Ben beğendim kardeşim!
Yazıya böyle mi başlanır ya, hiç ayarım yok benim :)

Organize İşler 2'de bizi birbirinden ünlü isimler karşılıyor. Neredeyse her oyuncuyu tanıyorsunuz. Çok az küfür var. Miss.. Ve çok eğlenceli! Kesinlikle çok eğlenceli.

İlk filmi hatırlamıyorum ben ama en kısa sürede tekrar izleyeceğim.
Genel olarak beğenilmemiş, acaba ilk filmle mi kıyaslandı bilmiyorum neden beğenmemişler ki?
Yılmaz Erdoğan'ın ince bir espri anlayışı var ama. Bir Demet Tiyatro'dan bu yana gelen kelime hatta harf oyunları yapar. Bunu kaçıran gülmez tabii.

Güçlü karakterleri vardır.
Felsefik karakterleri olur mesela. Hemen her işinde hem de. Olay tespitler...
Ata Demirer'in canlandırdığı karakter. Sahne kısa etkisi büyük.

Kıvanç Tatlıtuğ'un canlandırdığı Saruhan karakterine kıro deyip geçmeyeceksin mesela.
O göbek mi diye şaşıracaksın evvela çünkü Kıvanç bu, sonra küfür etmeyişini alkışlayacaksın, bir de tabii onun da bir hayat anlayışı var (bire bir hatırlamıyorum ama bir sonraki izleyişimde büyük ihtimal not alırım), evet ben de böyle düşünüyorum çok haklı dedirten.

Yanımdaki arkadaşımın da etkisi vardı elbet. Bir de doğru zamanın.
Doğru kişi, doğru zaman, doğru ortam.. Bunlar filmi de etkileyen faktörlerdir kabul edelim.

İyi ki gitmişim kafam dağıldı. Aşırı beklenti içinde olmayacaksanız tavsiye ederim.

4 yorum :

  1. İzlemedim henüz.
    İnşallah bende umduğumu bulurum

    YanıtlaSil
  2. Film bence de keyifliydi. Ama beklentiyi komedi içi yüksek tutmamak lazım. Pek komik değil. Güzel görüntüleri olan eğlenceli bir film. Ben de böyle yorumladım. http://turgayaksoy.blogspot.com/2019/02/organize-isler-2-dolandrclga-ovgu.html

    YanıtlaSil
  3. netflixe gelmiş ben şok , bu akşam izleyeceğiz :) fikrimi söylerim.

    YanıtlaSil
  4. Not Edip izleyelim 😘
    Sevgilerimle
    Asel

    YanıtlaSil

söz sizin...