9 Şubat 2019 Cumartesi

Hazal Kaya'nın Gelinlikleri

Bu çiftin fotoğraflarına bakınca evlendiklerine pek şaşırdım.
Yakıştırdığım ve sevdiğim bir çifti ama nedense ben evleneceklerini hiç düşünmemişim, bunu da evlendiklerini gördüğümde anladım :)


Ali Atay'ı Leyla ile Mecnun'dan mütevellit severim, Hazal Kaya'yı Ali Atay'dan dolayı.
Aşk-ı Memnu izlemişliğim yoktur yeri de gelmişken belirteyim, ancak Aşk-ı Memnu kadrosunu düğünde görmek güzeldi.


Peki Leyla ile Mecnun ekibi neredeydi?
Cengiz Bozkurt katılmış düğüne ama diğerleri hakkında ne bir yazı ne bir fotoğraf gördüm. Yine de oradalardır diye düşünüyorum :)

Hemen söyleyeyim ben gelinliği beğendim. Özgür Masur tasarımı olan bu gelinlik hem sade hem de şıktı. Gelinlik gibi gelinlik yani.
Gelin geline benziyor muydu?
- Evet!
Bu çok önemli!
Düğünün ilerleyen kısımlarında mini püsküllü beyaz bir elbiseyle değiştirdi gelinliğini, ikinci gelinlik de denebilir, diğerlerine dedik sırf beyaz bir şey giydiler diye ama kabul edelim ki gelinlik falan değil giydikleri gecelikimsi mini/tuhaf elbiseler.
Ama gene kabul edelim ki on yıla kalmaz gelinlik anlayışı bambaşka bir hal alacak.
Beni alakadar etmez evlenenler düşünsün :))


Baksanıza ne kadar zarif. Çiçek çok hoşuma gitmedi gerçi ama sanırım tekrar bu tarza dönüyoruz çiçekte. Allah'ım n'olur gelinlikte de dönelim normale.

28 yaşındaki güzel oyuncunun düğün makyajı da oldukça güzel.


Çiftin nikah şekeri dağıtmak yerine bağış yapması da yine takdire şayan. Tabii bunu bildirdikleri şey de -taş mı sabun  mu anlamadım- hatıralık olarak düşünülebilir. Her neyse çok ince.

Allah mesut etsin ❤

2 yorum :

söz sizin...