17 Ağustos 2018 Cuma

Nusr-Et Burger | Abarttıkları Kadar Var Mı?

Nusret'in burger menü olayı çıktığından beri yani geçen yazdan beri gitmeye niyetim vardı ama bir türlü kısmet olmadı.
Almanyadaki arkadaşım geldiğinde onu götürmek istiyordum ama o geldiğinde de kısıtlı zamandan ötürü bir türlü gidemedik.
Bu sefer ertelemek istemedim kuzenim de istediğinden ben bir yaz daha beklemeyeyim, nasip olursa Alamancı arkadaşımla da giderim nasılsa dedim ve yola çıktık..

Burada bir ara veriyorum.
Arkadaşlar benim 20 aboneye ihtiyacım var.
Yani özellikle sana sesleniyorum ey bu yazıyı okuyan ama Youtube kanalıma abone olmayan okuyucu! Abone ol.



İşte bu kadar.
Ben Nusret'e gittiğim için çok mutlu oldum. Bence önemli olan bu. Mutlu olmak.

3 yorum :

  1. Ben Etiler' dekine gitmiştim. Çok lezzetliydi. Çok da pahalı:)

    YanıtlaSil
  2. Harika görünüyor 😋
    Bende halen abartıyorlar diyordum ki ,sen gidip onay verdiysen en kısa sürede gitmem gerekiyor bebişim 😊👍

    YanıtlaSil

söz sizin...