19 Haziran 2018 Salı

Kate Middleton Ekosesi

Seyhan'dan yine dev hizmet!
Anlatıyorum.

Trendyol benim vazgeçilmezim. Sizin yerinizde olsam, asla başka yerden giyinmezdim 😂
Şu anda bile beklediğim 3 kargo var.
Neyse reklam değil amacım ama şu elbiseyi artık birileri alıp giysin istiyorum.



Abartma Seyhan neden alıp giyelim ki bunu dediğinizi uyar gibiyim. Bu ekoseyi giymek için çok güzel bir neden olarak aşağıdaki görseli sunuyorum.
Ve şu an her beden kalmasa da çok uygun fiyata satılmakta. Ben olsam kesin indirime girmeden almıştım. Şimdiki fiyatına ise asla kaçmaz.

Yeşil kruvaze günlük elbise
Yeşil Ekose günlük elbise

4 yorum :

  1. Duchess güzel bir kadın fakat elbise mankene daha çok yakışmış :))

    YanıtlaSil
  2. Seyhan nerelerdesin ? geri dön ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. az kaldı döneceğim :)
      SAna royal wedding postlarının altında bir teklifte bulunmuştum gözden kaçtıysa hatırlatayım ama hangisi tam hatırlamıyorum.

      Sil
    2. ah evet; çok hoş ve cazip bir teklif ;teşekkür ederim. Aklımda 1-2 konu var eğer toparlayabilirsem yazacağım :)

      Sil

söz sizin...