18 Nisan 2018 Çarşamba

Jet Sosyete - İlayda Kostümleri

Arkadaşlar itiraf ediyorum, izlediğim tek dizi Jet Sosyete!
Ya zaten Gülse Birsel yazar da izlenmez mi? Bence izlenir ki izliyorum.
Hani hep derler ya Türkiye'nin Oprah'ı, Türkiye'nin Brad Pitt'i falan diye. Ben de Gülse Birsel Türkiye'nin Tina Fey'i diyorum noktayı koyuyorum.

Jet sosyete dizisinde birbirine zıt iki karakteri çok seviyorum. Bunlardan biri Melike, diğeri de muhteşem mi muhteşem Deniz Cengiz!
Deniz Cengiz, Jet Sosyete'nin en jetini canlandırıyor dizide, ona göre sorunlu bir kız kardeşle uğraşan ve prenses gibi dolanan İlayda karakterini canlandırıyor. Her bölüm onun olduğu sahnelerden çok keyif alıyor acaba bu bölüm ne giyecek diye merakla bekliyor, önceki bölümlerde giydiği bir şeyi tekrar üstünde gördüm mü hayal kırıklığına uğruyorum.

Ay Seyhan çok merak ettik kız ne giyiyor, dediğinizi duyar gibi oluyorum ve hemen paylaşıyorum.














Midi boy kabarık etekler/elbiseleri tamamladığı uygun renkli stilettolar, portföyler ile her daim mükemmel ♥
Böyle şeyleri sevdiğimi söyleyince hemen benim de böyle dolandığımı düşünenler oluyor ya hiç alakası yok. Onun için şunu eklemeyi bir borç bilirim, ben çok ilginçtir Melike'nin giyimini de çok beğeniyorum. :)


Az oldu değil mi, bordo abiyesi falan da olmalıydı burada. Neyse sonra sıkıldıkça ben İlayda'dan bahsetmeye devam ederim üzülmeyin siz.

4 yorum :

  1. bu kızı çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Melike karekterini sevemedim nedense.

    YanıtlaSil
  3. Ben oldum olası o eteklere bayılıyorum zaten (Ama bana hiç yakışmıyor.)ve itiraf etmeliyim ekranda görmekte çok hoşuma gitti.

    YanıtlaSil
  4. Gülse Birsel mizahı özeleştiriyle, gözlemi zekasıyla birleştiren çağdaş modern yaratıcı Türk senarist yazardır. 15 sene sonra yeniden Gayet Ciddiyim! kitabını okuyup yorumladım.

    https://forestofnoreturn.blogspot.com/2018/08/15-senedir-hala-gulse-birsel-gibi-gayet.html

    YanıtlaSil

söz sizin...