17 Ağustos 2017 Perşembe

Türkiye Yıldızını Arasın

Senelerdir anlayamadığım üzerine düşündüğüm bir konuyu bugün artık sizlerle paylaşacağım. Çünkü belli ki bu konu beni uyutmamak için bu geceyi seçti. Saat gecenin ikisi ve ben, "neden?", diye soruyorum. Kendi kendime daha ne kadar konuşabilirim?  Bu hepimizin sorunu.

Habire şarkıcı bulma yarışmaları düzenleniyor, biri bitiyor öteki başlıyor.
Ancak hangisi şarkıcı oluyor?
Hangisini kabullenip dinliyoruz?
Gerci bu konulara eskisi gibi vakıf değilim, belki şimdi dinlediğim şarkılardan biri bu tip yarışmalardan çıkmış birine aittir ve haberim yoktur, olamaz mı? Gayet de mümkün.
Yalnız hangisi bir Beren Saat bir Engin Akyürek olabilir?

Yıllar önce Türkiye Yıldızını Arıyor diye bir program vardı. O programın kadın birincisi Beren Saat erkek birincisi Engin Akyürek. İkisi de o kadar başarılı oldular ki biz onların bu tip bir yetenek yarışmasından çıktıklarını bile unuttuk. Gerçi ben hiçbir işlerini izlemedim ikisinin de ama başarılı olduklarını söylemek için izlememe bile gerek yok, başarıları o derece 😄
Hatta şarkıcı olması beklenirken oyuncu olan birisi de var. Ki ona da nasıl güzel yakıştı oyunculuk, anlatamam.

Demek o ki şarkıcı bulma, bilmem ne arama programlarından bile oyuncu bulunuyorsa, neden oyuncu olmak isteyen genç yetenekleri arayan programlar yok?!
Şimdi..
Musadenizle yatacağım.
Lütfen bana hak verin.

8 yorum :

  1. Seyhan Beren Saat ikinci olmuştu. Bilgine. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa.. ne kadar ilgili bilgiliyim görüyorsun :D
      tesekkür ederim düzeltme için :*

      Sil
  2. anca evlilik programı yapsınlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onları da oyuncu yapıyorlar sonra başımıza ya hu püff

      Sil
  3. Engin Akyürek varolsun dünya çapında bir fan kitlesine sahiptir vardığı yere tırnakları ile geldi. Eeee Tam bir çay tiryakisi ve sırt çantasının içi kitapla dolu olan magazin ile pek arası olmayan en yakın partnerlerinin bile gala vs davetlerine katılmayan üstelik kafasına göre dergisinde yazar yazıları sizi resmen o an ki konuya taşıyor yani kısaca Harika bir İnsan. Türkiye de sevilmelik bir kaç oyuncudan biri �� Ay konuya bile dahil olamıyorum kalbim kıpır kıpır ��

    YanıtlaSil
  4. İnanır mısın geçen ev temizliği yaparken aklımdaydı bu Türkiye Yıldızını Arıyor. ���� Ne güzeldi, her bölümünü izliyordum. İyi programdı vesselam. Yazının son noktasına kadar katılıyorum, belli ki şarkıcılık vs. şeylerden bir şey olmuyor. Oyunculuk en iyisi.^^����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ancak onlarında bir bildiği vardır herhalde ısrarla yapmadıklarına göre.. :/

      Sil

söz sizin...