2 Ağustos 2017 Çarşamba

Koca Yürekli Muhteşem Detay

İltifat edeceğim diye kasanlar online mı?
Yazım hiç hoşunuza gitmeyecek baştan söyleyeyim.

Biliyorum tek okuduğunuz şey sosyal medyada dönen alıntılar ama Allah aşkına biri bir yerde hoşunuza giden bir laf etti diye onu alıp suyunu çıkarana kadar kullanmayın.

Bir akrabam var ne zaman ve kimle bir şey paylaşsa, okumadan altındaki yazıyı biliyorum. Koca yürekli arkadaşım..

Koca yürekli babam
Koca yürekli amcam
Koca yürekli abim...
Hayırdır kalp sorununuz mu var?

Koca yürekli babam demişsin de hala annene köpek gibi davranmıyor muydu o adam?
Neyin peşindesin?!

Koca yürekli yakıştırması kimlere yapılır mesela buna da değineyim bir hizmetim daha olsun.
Mesela benim 10 yaşındaki bir öğrencim bu yıl saçlarını lösemili çocuklar yararına bağışladı.
😍😍😍😍
Upuzun, güpgüzel, çok sevdiği saçları vardı ve tam 30 cm kestirip kendi kadar şanslı olamayan çocuklara bağışladı.
Bu kızım koca yürekli değil de ne?!

Bir diğer deli olduğum söylem de, olur olmaz her şeye, hatta herkese kullanılan sen muhteşem bir detaysın, iltifatı(!)
Bunun nesi iltifat?
Detay arkadaşlar, bir gömleğin manşeti olabilir. Trençkotunuzun astarı veya!
Aldığınız elbisenin iç dikişlerinin temiz olması ya da pantolonunuzun spor dikişlerinin muntazam olması.
Anlatabiliyor muyum?
Ayakkabı bağcığının zıt bir renk olması, koldaki ben, yüzdeki çil.. tamam.
Durup dururken bir insana detay demek bilemiyorum hangi aklın işi?

Bu gerçekten caps hesaplarının dilimize yerleştirdiği ve bize yaptığı en büyük kötülük.
Espriyse evet ama gerçekten çok orijinal bir şey söylediğini sanarak bunu kullanmak... bilemiyorum yazık ya..

Konuşuyoruz ama nece konuşuyoruz?..
(Muhteşem bir detay(!) olan sevgili amcam Micheal Cinco'dan bir görsel kullandım, çünkü o bir detay prensi💖)
Çok önemli bir not:
Bu yazıyı çok uzun zamandır hazırlamıştım ancak ne zaman paylaşacak olsam birilerinin bu iki yakıştırmadan birini yaptığını görüyorum ve onlar üstlerine alınmasın diye yayınlamaktan vazgeçiyorum. Ancak yeter ya gerçekten. Kim alınıyorsa alınsın.

23 yorum :

  1. Postu okurken gözümden kalpler çıktı, sonunda ya sonunda biri bu saçmalığı dile getirmiş, cidden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asıl bennn. orumlara nasıl sevindim, yalnız değilim!!

      Sil
  2. Muhteşem detaya hiç denk gelmedim ben ne komikmiş:))) Korkunç güzelden bile komik:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak bundan sonra dikkatini çekecek görürsün :)

      Sil
  3. Detay muhabbetini yeni duyuyorum.
    Çok iyiymiş yaaa "detaysın" hahahaha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oo önüne gelen söylüyor ya bir de kendi çok şahane bir laf etmiş gibi..

      Sil
  4. Çok doğru söylemişsin.Aslında detay konusu benim hoşuma gidiyordu ama bir yerden sonra artık herkes kullanmaya başlayınca suyu çıkıyor evet,hak veriyorum sana ~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi canım yerli yersiz kullanınca ne anladım o işten ben.

      Sil
  5. Koca Yetkliyi anlıyorum da muhteşem bir detay ne demek onu anlamıyorum. Sosyal Medyada herkes bir sevgi böceği. Bilmiyoruz sanki gerçek yaşamlarını bazılarının. Evde gözünü oyar kocasının ama Facebookta bitmeyen aşk diye yazar :) Var böyle tipler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi onlar mikimmil bi onlar mutlu bi onlar pembik :))

      Sil
  6. Ay detaysın nasıl iltifat olarak kullanılır ki, hakaret gibi birşeymiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen de mi denk gelmedin, ben takıldığım için her yerde de dikkatimi mi çekmiş durmuş acaba :)

      Sil
  7. '' x ile aşk yaşıyorum '' ; '' temizliği bitirdiysem kahveyi hak etmişimdir '' ; '' bilmemkimim gelmiş hoş gelmiş '' şu üç cümleden ayrı ayrı tiksiniyorum. Kim uyduruyor bu cümleleri ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman özgün olmasınlar aman kendi cümlelerini kurmasınlar aman okumasınlar ve aman taklit etsinler.
      bunlar bi de başkasında aynı şekil ileti görünce benden gördü diyordur he. :))

      Sil
  8. 😂 eskidenbir fevkaladenin fevkinde vardi simdi ohoo

    YanıtlaSil
  9. merhaba.yazınızı dün okudum ve instagramda akşam 3 defa denk geldim.hakikaten önceden de sinir olurdum.akşam görünce daha da sinirlendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında bir kötülük etmiş oldum değil mi :(

      Sil
  10. çok sevdiklerimde de denk geliyorum onları takipten çıkasım geliyor :) face deki gibi iletilerini gizle seçeneği olsa keşke :) izleyicim olsun da olsun ne megolomanlık bende beni izleyenleri inceleyip tanımadıklarımı siliyorum :) engelliyorum hatta iyi olabilir zarar gelmez dediklerimi bırakıyorum :) birde şu var
    kaç gündür yoktum merak edenler dm den mesaj atanlar atmayanlar saolun :)

    yakın arkadaşımı merak ederim de yani yayın yapmadı diye niye merak edim insanı ben :)
    ayrıca ikibin hesap takip ediyorum hepsini hergün görmüyorum ki kaç gündür yayın yaptı yada yapmadı haberim olsun ..

    ay seyhan sen deştin beni ben susmam şimdi zaten son zamanlarda hep bu tarz eleştirel bir insan oldum..
    herşeye kızıyorum.. eskiden kısa kol giyerken azar işittiğim insanların şimdi kızları gelinleri
    kolsuz askılı internetlerde poz veriyorlar nasıl olur diye tahammül edemiyorum hep söyleniyorum :)

    susayım ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahahah hayat bizi bu hale getirdi. burda biz bize dertleşelim.

      Sil
  11. Birde biriktirme olayi var bana itici.Ne guzel dostluklar biriktirmisim vs.Arkadaslar koleksiyoner mubarek bitmedi gitti biriktirmeleri:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))))))
      birilerinde gördüler mi tamam bitti onlar da kullanmalı
      neden eksik kalsınlar çünkü :/

      Sil

söz sizin...