18 Şubat 2017 Cumartesi

Tolgahan Sayışman'ın Los Angeles'taki Nikah Töreni

Tolgahan Sayışmanın eşi Almeda Abazi'yi ilk gördüğümde ne kadar güzel bir kız demiştim.
Çok yakıştırmıştım.
Sonradan öğrendim ki Almeda Survivor ile ünlü olmuş. Yani ünlü derken; survivor izleyenler veya survivordan bahseden magazin programlarını takip edenler Almeda'yı zaten tanıyorlardı. Haliyle ya seviyor ya sevmiyorlardı.
Bense ilk defa gördüğümde temiz güzelliğine bayılmıştım.
Birkaç gün önce dünya evine girdiklerini öğrenince de, ne zamandır düğün haberi vermediğimi fark ettim ve bol fotoğraflı bir düğün, aslında nikah yazısı hazırladım.

Çiftimiz Los Angeles'ta 40 kişinin katıldığı bir nikahla hayatlarını birleştirdi.
Bu kadar dermişim. 😁
Hiç olur mu? Hiç olmazsa gelinliği incelerim biliyorsunuz.
Almeda arnavut güzeliymiş ayrıca. O seçilmesin de ben mi seçileyim anacım. Ama hala anlamadım ne alaka? Survivor?

Balık model gelinlik tercih eden Almeda'nın gelinliğinin üst kısmı dantel, etek kısmı tül. Feryal Usta tasarımıymış. Ya kıyamıyorum eleştirmeye ama hiç güzel değil ya.
Tabii ki kabarık gelinlik giymesini beklemiyordum ya da kuyruklu ya da daha abartı, ama bu gelinlik bu kadar güzel gelinde bile yetersiz kalmış. Tek sevdiğim kısmı eldivenler oldu ki, onun da gelinliğe ne kadar gittiği tartışılır bence.

Aile fotoğrafı. Sol baştaki görümce. Ona da değinelim ister misiniz?
Ama önce damadın hakkını verelim.

Tolgahan Sayışman Tom Ford imzalı bir damatlık seçmiş, pek de güzel olmuş, çok da yakışmış.

Şunu da söylemek isterim, fotoğraflar Los Angeles sokaklarında çekilmiş. Fikir çok güzel ama o kadar. Zaten güzel gelin yakışıklı damatla fotoğrafçı hiç kasmamış. Umarım Tolgahan'la Almeda balayı için gittikleri Hawai'de de balayı fotoğrafları çektirirler.  Artizsiniz olum siz, accık abartın!
Devam edelim.
Görümceye gelelimm 😍

Neden bilmem çok sevdim ben kızı. Yok be ben de görümceyim diye değil 😜
Nikahtan bir kare paylamış ve altına hislerini açıklamış. Beni de çok duygulandıran bir paylaşımdı.

Çok güzel bir fotoğraf değil mi? Eğer bu fotoğrafı düğün fotoğraflarını çeken fotoğrafçı yakaladıysa sözlerimi geri alabilirim ayrıca.
Ağabeyi, erkek kardeşi olanlar anlar diğerleri anlayamaz.
Kıyafetine de bakalım.

Sizler için sıkı çalışmışım bu düğün yazısında. Ama ben bunları oradan oraya gidip bulurken keyif aldım. Bak, dedim, bu fotoğrafa, işte görümce asaleti! Hem özenli hem sade.
Şıklığı abartıyla karışıranlar olduğu gibi sadeliği de paçozlukla karıştırabiliyorlar. Ya da paçozluğunu "doğalım ben" diye gizlediklerini düşünebiliyor insanlar. Bunu kabul etmiyorum, gittiğin yere göre giyineceksin arkadaşım. Hem kendine hem gittiğin kişilere saygından.
Ağabeyinin düğünü ise ona göre, Ayşe ablanın mevlütü ise ona göre.
#kamuspotu :)

Tamam hadi ayrımcılık yapmayayım gelinin kız kardeşini de paylaşayım. Neyse ki gelinin kız kardeşi denilince kafamızda oluşan imajdan oldukça uzak. Aile fotoğrafında en sağdaki kişi. Ama ben sizle çok beğendiğim instagram fotosunu paylaşayım. Instagram demişken, tüm fotoğraflar bahsi geçenlerin instagram sayfalarından alınmıştır. Sayfalarını ziyaret edip takip edebilir, fotoğraflarını beğenebilirsiniz.
Ve gelinin kız kardeşi:

Şu poz muhteşem değil mi?

Geldik bir düğün yazımızın daha sonuna. Umarım çok mutlu olurlar! Allah bir yastıkta kocatsın.
Keyifli bir nikah oldu mu? Nikaha katılmış kadar oldunuz mu? Gelinliği beğendiniz mi? Cevapları alayım.

6 yorum :

  1. Almeda'yı sadece "Para Bende" adlı TV programında görmüştüm. Program formatıda güzeldi gerçekten :)
    Şu ABD'ye gidip evlenme işi çok cahilce geliyor bana; tıpki sırf ABD'de doğum yapmak için karnı burnunda iken apar topar Amerika'ya giden çift gibi :/ Kardeşim balayına falan farklılık olsun diye gidersinde, ABD'ye doğurmak,evlenmek için gitmek nedir yani :/ Şahsen bana göre hoş değil ilaveten "medenilik" olarak görüyorlarsa bunu çok komik ve cahilce bir tutum olarak görüyorum. Her neyse...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya madem gittin ne bileyim çok tatsız bir nikah olmuş, hawaide miamide sahilde falan yap neyse, çatı katı nedir teyzemin terasına benziyor, oralara gitmeye gerek yoktu. :)

      Sil
  2. Ellerimi belime koydum cirkef moduma girdim. Üçünün de etek detaylarını sevmedim. Görümcenin eteği gibi bir elbiseyi abimin kınasında giymiştim ne rahatsız bir şeydi. Birkere gelin ve kardeşinin elbiseleri kalın askı. Saçlar salınmış, elbise detayları kaybolmuş. Bu konuda görünceye laf yok, yakışmış.
    Benim favorim siyah tulumlu elti. Elti dedim acaba kim ki :)
    Siyah ve tulum bende istiyom da iki santim boyumla olcak şey değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa bak o benim de hoşuma gitti.. demek elti hımm..
      elti yaptık gitti.
      ama biliyor musun sanki o yenge.
      neden dersen arnavuta benziyor bence kız tarafı o :)

      Sil
  3. ben bu yazılarını çok seviyorum sanki düğüne gitmişiz de ertesi sabah kritiğini yapar gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ben de yorumları okumayı çok seviyorum ^^

      Sil

söz sizin...